Mor til nyfødt er 70 år gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Avisen.dk

I Indien kan man møde en kvinde, som er blevet mor for første gang. Som 70-årig.

I en lille støvet landsby i det nordlige Indien sidder en kvinde, der kunne være både mor, mormor og oldemor på de kanter. Hun er dog kun lige blevet det første.

Kvinden, Rajo Devi Lohan, fødte nemlig sit første barn i november, i en alder af 70 år. Og dermed er hun den ældste førstegangsfødende kvinde i verden, som man kender til, skriver The Guardian.

"Vi har ventet i over 40 år på dette barn. Det er Guds gave til os," fortæller den glade mor, der forventer at give barnet bryst i "mindst tre år":

Faderen til barnet er 72 år og hedder Baba Ram.

Nyheden om den sjældne nybagte mor har fået utallige mennesker til at lægge vejen forbi landsbyen Alewa, der ellers ikke har mange besøgende - de vil alle se den nyfødte baby, som er en lille pige, der har fået navnet Naveen Lohan.

Hvert eneste år bliver der født 25 millioner børn i Indien.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

Janep

¨stakkels pige
Moden er jo død inden hun blir 20

Anmeld

6. marts 2009

SaNiNa

ej håber ikke det er rigtig...

Stakkels stakkels lille pige...

Anmeld

6. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Janep skriver:

¨stakkels pige
Moden er jo død inden hun blir 20

På den anden side - hun må jo have et rigtig godt helbred hvis hun har holdt til en graviditet og fødsel som 70-årig - måske bliver hun 100 år, og så er pigen jo 30...?
Men ja - det er sgu for langt ude, den slags!!

Anmeld

6. marts 2009

LotteN

Ja, det er da godt nok synd for det barn...
Vild og tænke på min mormor hun bliver 70 på tirsdag - dvs Lærkes oldemor

Anmeld

6. marts 2009

Lusi

Det er simpelthen for KLAMT....!
Hvad tænker sådanne mennesker på? Efter min mening, tænker de da kun på sig selv..
Jeg tror ik på de forældre nogensinde vil kunne ligge på gulvet og kravle rundt med det barn og i det hele taget bare lege med hende..

Anmeld

6. marts 2009

pussekat

hejsa
70 år og mor jeg tro jeg være gamle vi er igen med at se om vi kan få vorse ønske barn men jeg kan se jeg ikke er gamle bliv kun 38 i år

Anmeld

7. marts 2009

Miamaja

jeg synes umiddelbart at det er utroligt. og jeg synes den lille baby er i sin store ret til at blive fodt saa laenge familien kan tage sig af hende saa stort tillykke til den gamle mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.