Teste positiv efter 7.uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.368 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg tog en test igår som desværre var negativ. Vil idag være 7+1 hvis jeg er gravid.. Men kan jeg stadig være gravid selvom testen er negativ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg tog en test igår som desværre var negativ. Vil idag være 7+1 hvis jeg er gravid.. Men kan jeg stadig være gravid selvom testen er negativ?

Jeg har en bekendt som først testede positiv 12+.. Så det kan godt lade sig gøre.

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Emily-2012 skriver:

Jeg har en bekendt som først testede positiv 12+.. Så det kan godt lade sig gøre.

Var det så fordi hun først testede så sent eller havde hun haft mange negative test inden?

Anmeld

7. januar 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg tror desværre, det er meget usandsynligt, du er gravid. MEN det KAN selvfølgelig lade sig gøre, men hvis jeg var dig, ville jeg ikke sætte næsen op efter det .

Anmeld

7. januar 2012

-Sigrid-

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg tror desværre, det er meget usandsynligt, du er gravid. MEN det KAN selvfølgelig lade sig gøre, men hvis jeg var dig, ville jeg ikke sætte næsen op efter det .

Enig 

Held og lykke med PB i næsten omgang 

Anmeld

7. januar 2012

MortilCilas

Jeg tested positiv i uge 8+

Anmeld

7. januar 2012

UnderCover37

Ta' en snak med din læge; håbet om at være gravid kan skubbe din cyklus længere ud i fremtiden hvis du ikke er gravid samt skabe falske symptomer!

Håber naturligvis for dig men tror desværre det er meget sjældent du ikke har hcg nok i kroppen i 7. uge til at kunne teste 

Anmeld

7. januar 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Var det så fordi hun først testede så sent eller havde hun haft mange negative test inden?

Jamen der kom faktisk slet ikke noget udslag på testen, og hendes læge sagde også hun ikke var gravid..

MEN hun kom til scanning og det viste sig så at hun var gravid og var omkring 12+.. (huske ikke præcist for langt)

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Ta' en snak med din læge; håbet om at være gravid kan skubbe din cyklus længere ud i fremtiden hvis du ikke er gravid samt skabe falske symptomer!

Håber naturligvis for dig men tror desværre det er meget sjældent du ikke har hcg nok i kroppen i 7. uge til at kunne teste 

Vi holder pause fra barnløshedsbehandling her hen over julen og blev scannet inden pausen og der havde jeg et stort æg og ægløsning, men ingen mens inu s; Men snakkede med klinikken i torsdags og de sagde jeg skulle vente og se tiden an til onsdag også ville de scanne mig og se og ellers starter vi med behandlinger igen Så det er jo ikke fordi jeg går og tænker "jeg er gravid" for jeg ved jo at jeg har pco og at jeg nok højst sandsynligt ikke kan blive gravid på naturligvis..

Anmeld

8. januar 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Vi holder pause fra barnløshedsbehandling her hen over julen og blev scannet inden pausen og der havde jeg et stort æg og ægløsning, men ingen mens inu s; Men snakkede med klinikken i torsdags og de sagde jeg skulle vente og se tiden an til onsdag også ville de scanne mig og se og ellers starter vi med behandlinger igen Så det er jo ikke fordi jeg går og tænker "jeg er gravid" for jeg ved jo at jeg har pco og at jeg nok højst sandsynligt ikke kan blive gravid på naturligvis..

Se, det med behandling og scanning vidste jeg jo så ikke, derfor det svar jeg gav... man ser utroligt mange herinde der regner på uger i en "hvis nu graviditet" og tester som vilde for så i sidste ende at ha' skubbet det hele bare ved tankens kraft...

Håber da for dig, helt bestemt men som jeg skrev, så er det sjældent man har så lidt hcg i kroppen i 7.uge at man ikke kan teste positiv på en hjemme test som som regel måler fra ca 20 mml iurinen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.