Bekymret:( Job/bækkenløsning/omplacering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Anonym trådstarter

Er lige anonym af hensyn til job.

Sagen er den at jeg har været sygemeldt de sidste 3 uger, grundet risiko for spark og slag.

Var så til samtale i sidste uge på job, hvor de tilbød en omplacering. Det takkede jeg ja til. Går fra støtte i skole og i stedet over i SFOen. Så lidt andre arbejdstider, men såen er det.

Var så til jordmoder samt fys, senere på ugen. Fik konstateret bækkenløsning og for mange plukveer. Øv øv.

Har tænkt mig at starte på jobbet mandag. Men tænk sig hvis kroppen nu bare sir fra. Årh hvor jeg sys det svært. Jeg ved at den lille kommer i første række. Men føler mig bare så utilstrækkelig på job.

Er dertil ikke så populær da jeg grundet graviditet ikke ku klare den stilling jeg er ansat til.

Er der nogen andre derude der har stået i lignende situationer el.har et godt råd med på vejen. Så håber jeg at du vil besvare det her indlæg.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Er lige anonym af hensyn til job.

Sagen er den at jeg har været sygemeldt de sidste 3 uger, grundet risiko for spark og slag.

Var så til samtale i sidste uge på job, hvor de tilbød en omplacering. Det takkede jeg ja til. Går fra støtte i skole og i stedet over i SFOen. Så lidt andre arbejdstider, men såen er det.

Var så til jordmoder samt fys, senere på ugen. Fik konstateret bækkenløsning og for mange plukveer. Øv øv.

Har tænkt mig at starte på jobbet mandag. Men tænk sig hvis kroppen nu bare sir fra. Årh hvor jeg sys det svært. Jeg ved at den lille kommer i første række. Men føler mig bare så utilstrækkelig på job.

Er dertil ikke så populær da jeg grundet graviditet ikke ku klare den stilling jeg er ansat til.

Er der nogen andre derude der har stået i lignende situationer el.har et godt råd med på vejen. Så håber jeg at du vil besvare det her indlæg.  

Man skal tænke på sig selv, og lytte til kroppen.

MEN Det bliver ikke bedre af bare at ligge hjemme, Jeg har arbejdet med bækkenløsning nu i 6 uger har et fysisk krævende job hvor jeg går og står hele dagen, men med de rette pauser, og lade være at løfte, går det, men det er naturligvis hårdt

Kan anbefale en motionscykel 10 15 min hver morgen det varmer ligesom kroppen op, det var lægen der anbefalede det, da sygemelding ikke er en mulighed personligt for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.