Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
søger Malm komoden med 6 skuffer fra ikea.
farve: ligegyldig
stand: fin
produkt nr: 400.539.30
sted: i nordsjælland (ikke meget langt fra kbh)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
søger stadig...
Troede lige jeg kunne hjælpe, jeg har nemlig en malm kommode, men det er den hvor der er 3 brede skuffer ved siden af hinanden
Står og skal have en ny, så det ville ellers ha passet rigtig godt
Håber du finder den
Frk.Skruk skriver: Troede lige jeg kunne hjælpe, jeg har nemlig en malm kommode, men det er den hvor der er 3 brede skuffer ved siden af hinanden Står og skal have en ny, så det ville ellers ha passet rigtig godt Håber du finder den
ja den er desvære for bred men håber du kommer af med en
Kay skriver: søger Malm komoden med 6 skuffer fra ikea. farve: ligegyldig stand: fin produkt nr: 400.539.30 sted: i nordsjælland (ikke meget langt fra kbh)
Jeg har den ellers stående med 4 skf i Hadsten
HeidiØ skriver: Jeg har den ellers stående med 4 skf i Hadsten
puhh hadsten er jo langt væk og det skal helst være med 6... da der skal være plads til alle de ting til baby...
Kay skriver: puhh hadsten er jo langt væk og det skal helst være med 6... da der skal være plads til alle de ting til baby...
Ja, der er lige langt nok! .. men ja, kan jeg godt forstå. Vi bruger de 4 skuffer vi har i vores puslekommode, det er bare aaaaalt for lidt plads Godt vi snart flytter. Hehe! God jagt!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128