Udgroning og gravid!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.952 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Hej, er jo gravid, men har allerede en 4 cm lang udgroning, som er meget tydelig og grim! Hvad har i andre med udgroninger gjort? Ladet det gro? Blevet klippet? Farvet - eller noget helt andet?

For tænker mit hår bliver hæsligt, inden jeg føder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

GønskE

Min graviditet var ikke planlagt, men det var først da jeg troede at keg var gravid, at jeg kom til at tænke frisør, og der var det jo for sent. G på de tidspunkt var min udgroning 3-4 cm, så gæt hvad den er nu hehe. Jeg lever med det, for mit hår er farvet fast siden jeg var 13, så er ret sikker på, det sundt når min graviditet er færdig. Det hårdt at se pÅ i starten, men man vænner sig til det det charmen ved at være gravid  

Anmeld

7. januar 2012

Isabella_mor

du kan evt bruge en skyllefarve uden kemikalier...

Anmeld

7. januar 2012

serinasmor

hmm .. måske noget med henna

jeg har ikke selv farvet håret i 5 år .. så jeg havde slet ikke det problem

Anmeld

7. januar 2012

morethanperfect

Frk P. skriver:

Hej, er jo gravid, men har allerede en 4 cm lang udgroning, som er meget tydelig og grim! Hvad har i andre med udgroninger gjort? Ladet det gro? Blevet klippet? Farvet - eller noget helt andet?

Jeg lod det gro ...
Og det blev virkelig grimt ..

Jeg var helt blond da jeg blev gravid .. Lige da jeg havde født var jeg halvt leverpostej og halvt blond ... Meen mit hår blev meget sundere af af det .. For en stund da  

Anmeld

7. januar 2012

Clisolka

Jeg lod det gro 

Sidste gang jeg farvede hår var til nytår 09/10 og der fandt jeg en farve der mindede meget om min egen hårfarve (stod med de 2 streger feb. 10). Nu har jeg ikke farvet hår siden 

Anmeld

7. januar 2012

K&S

Frk P. skriver:

Jeg fik min frisør til at "udfase" mine striber, så mit hår (da vi gik i gang med PB) var nogenlunde min egen hårfarve - og HELDIGT for det, for der var gevinst i 1. hug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.