NF 13+3 tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

MissBee

B&J skriver:

åhhh det kan jeg godt forstå du gjorde det måtte være et vidunderlig syn

Kun lidt synd at damen ikke havde tid til bare at holde scanneren stille så vi kunne se dem lege!! tsk tsk alle de målinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

B&J

MissBee skriver:

Kun lidt synd at damen ikke havde tid til bare at holde scanneren stille så vi kunne se dem lege!! tsk tsk alle de målinger

hihiihhihi åhhh søskende kærlighed

jaaa tror sagtens man kunne blive liggende der og bare kigge

Anmeld

7. januar 2012

Kofoed.

Jeg synes nu det er tydeligt at de er enæggede, mine var jo tveægget og der var tydeligt to mørke områder (moderkager). Men det dejlige ved enæggede er alle scanningerne

Tillykke med det gode biled.

Anmeld

7. januar 2012

MissBee

B&J skriver:

hihiihhihi åhhh søskende kærlighed

jaaa tror sagtens man kunne blive liggende der og bare kigge

Ja hvis jeg nogensinde bestiller en scanning så tror jeg bare de skal holde scanneren stille den halve time så man bare kan ligge og kigge!!! 

Og søskenekærlighed... hmmm de sparkede ret meget til hinanden... stride bananer er de!!!!  men kæreste var ret forarvet og sagde 'må de godt det' hahhahahaah

Anmeld

7. januar 2012

MissBee

Kofoed. skriver:

Jeg synes nu det er tydeligt at de er enæggede, mine var jo tveægget og der var tydeligt to mørke områder (moderkager). Men det dejlige ved enæggede er alle scanningerne

Tillykke med det gode biled.

tak og har du billeder herinde af scanningerne???

Anmeld

7. januar 2012

FrkT

Vil bare lige sige at man altså kan se dit CPR-nummer på billederne... måske ikke noget du har lyst til at alle skal kunne se? 

Anmeld

7. januar 2012

MissBee

FrkT skriver:

Vil bare lige sige at man altså kan se dit CPR-nummer på billederne... måske ikke noget du har lyst til at alle skal kunne se? 

tak for svar, jeg kan desværre ikke slette ikke rette i indlægget...

Anmeld

7. januar 2012

B&J

MissBee skriver:

Ja hvis jeg nogensinde bestiller en scanning så tror jeg bare de skal holde scanneren stille den halve time så man bare kan ligge og kigge!!! 

Og søskenekærlighed... hmmm de sparkede ret meget til hinanden... stride bananer er de!!!!  men kæreste var ret forarvet og sagde 'må de godt det' hahhahahaah

hihihihihi søskende driller jo også hinanden hihihihihi....

jaaa det kunne være så spænde at bare ligge der og kigge

Anmeld

7. januar 2012

FrkT

MissBee skriver:

tak for svar, jeg kan desværre ikke slette ikke rette i indlægget...

Få staff til at fjerne billederne så, så kan du sætte dem ind senere, når du har lavet det sort/hvidt eller andet, der hvor dit cpr-nummer står.... er sikker på staff gerne vil fjerne billederne for dig, hvis du beder dem om det!

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

MissBee skriver:

Skønt!!! nu glæder je mig til d. 20 jan hvor jeg må kigge ind i hulen igen!!!!

Det er bare så stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.