Ikea oppustelig elefant og mariehøne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.993 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

LilyMarleen

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/5013917 0/

Er der nogen af jer der har sådan en her, som kan fortælle hvordan de fik luft i luftelementet ?? Syntes ikke rigtig at vi magter opgaven, eller så er det bare noget skrammel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Alexander&Lærke

Vi har en, godt nok et pinsvin, jeg mener det var føntørren man skulle blæse luft ind med.....

Anmeld

7. januar 2012

6800

LilyMarleen skriver:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/5013917 0/

Er der nogen af jer der har sådan en her, som kan fortælle hvordan de fik luft i luftelementet ?? Syntes ikke rigtig at vi magter opgaven, eller så er det bare noget skrammel..

sæt en hårtørre for...min mand pustede den op med munden, hvilket var meget hårdt, da vi så pakkede betrækket op, var der en brugsforvirring, hvor der stod man kunne bruge en hårtørre!!

Anmeld

7. januar 2012

LilyMarleen

Mette&Alexander skriver:

Vi har en, godt nok et pinsvin, jeg mener det var føntørren man skulle blæse luft ind med.....

Det var da en god idé. Hvordan gik i lukket ventilen ?? Al luften ryger ud når vi har forsøgt. Aj det et godt nok et projekt
Vi fik nemlig luft i den før med støvsugeren, men luften røg rigtig hurtig ud med det hul, og proppen er jo ikke den letteste at putte i.

Anmeld

7. januar 2012

LilyMarleen

6800 skriver:

sæt en hårtørre for...min mand pustede den op med munden, hvilket var meget hårdt, da vi så pakkede betrækket op, var der en brugsforvirring, hvor der stod man kunne bruge en hårtørre!!

I første omgang købte vi kun betrækket, da vi troede at hele pakken var deri, men blev så snydt. I dag hentede vi så selve det der luft element, og vi har selvfølgelig smidt alt andet ud fra betrækket..

Anmeld

7. januar 2012

Alexander&Lærke

LilyMarleen skriver:

Det var da en god idé. Hvordan gik i lukket ventilen ?? Al luften ryger ud når vi har forsøgt. Aj det et godt nok et projekt
Vi fik nemlig luft i den før med støvsugeren, men luften røg rigtig hurtig ud med det hul, og proppen er jo ikke den letteste at putte i.

Ja det kan jeg faktisk ikke huske, da det er 4 år siden vi fik den. desværre

Anmeld

7. januar 2012

LilyMarleen

Mette&Alexander skriver:

Ja det kan jeg faktisk ikke huske, da det er 4 år siden vi fik den. desværre

Øv bøv, men tak for hjælpen, vi må se om vi ikke kan være hurtige som ninjaer

Anmeld

7. januar 2012

Alexander&Lærke

LilyMarleen skriver:

Øv bøv, men tak for hjælpen, vi må se om vi ikke kan være hurtige som ninjaer

ja der er ikke andet for..

Anmeld

7. januar 2012

Maja_4000

Kan man få den som elefant ?

Anmeld

7. januar 2012

LilyMarleen

Maja_4000 skriver:

Kan man få den som elefant ?

Jo det er også en elefant vi har, men jeg kunne ikke finde den inde på deres hjemmeside :-)

Vi har fået den pustet op nu Det var jo slet ikke så besværligt med en hårtørre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.