Vægttab efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg tog 22kg på under graviditeten, og nu tre måneder er fødslen har jeg tabt 23kg. 

Gik jeres også så stærkt? Fortsætter det sådan indtil man stopper amningen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Røverdatter

Anonym skriver:

Jeg tog 22kg på under graviditeten, og nu tre måneder er fødslen har jeg tabt 23kg. 

Det er faktisk næsten det samme med mig, som med dig. Tog 22 kg på og har tabt 22 kg, og min dreng er 3 måneder

Ved ikke om det bliver sådan ved. Hos mine to veninder som har børn på hhv. 5 og 7 måneder der bliver de ved med at tabe sig, og de ammer også.. Så måske bliver det ved, men tror også det kommer an på ens spisevaner

Anmeld

7. januar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg tog 22 kg på under graviditeten - de 10 af dem smed jeg lige efter fødslen, og resten sidder fast  Jeg stoppede med at amme da min datter var 6 uger. Jeg var lidt overvægtig i forvejen inden jeg blev gravid, så jeg tager det stille og roligt i mit tempo. Nu har jeg da smidt 8 kg siden sommerferien, men jeg VIL ned i mine gamle bukser igen 

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Det er meget forskelligt fra person til person, men så længe du ammer, bruger man ekstra energi

Jeg tog ca. 10 kg. på under graviditeten og 7 uger efter, var de væk igen

Anmeld

7. januar 2012

AnneH

Jeg tog 15 kg. på og nu her ca. en uge efter har jeg smidt de første 12 kg. Vildt fedt. Der må meget gerne ryge flere kg mens jeg stadig ammer, kunne godt tænke mig at tabe mindst 10 kg mere. Men nu må vi se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.