Disse pigenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Min datter hedder Johanne, så det har jeg selvfølgelig stemt, men jeg kan rigtigt godt lide alle navnene. Leonora klinger dog lidt hårdt i mine ører. 

Johanne er også en af mine favoritter. Men det er svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Tullepigen90

Jeg synes alle navnene er søde, men jeg ville nok ikke personligt selv bruge nogle af navnene da alle navnene er for brugte synes jeg, men nu er jeg også til meget utradionelle og ubrugte navne
Jeg har stemt Viola da jeg synes det er SÅ sødt!

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

Tullepigen90 skriver:

Jeg synes alle navnene er søde, men jeg ville nok ikke personligt selv bruge nogle af navnene da alle navnene er for brugte synes jeg, men nu er jeg også til meget utradionelle og ubrugte navne
Jeg har stemt Viola da jeg synes det er SÅ sødt!

Hvilke navne kan du så li?

Anmeld

8. juli 2012

Tullepigen90

Jeg er som sagt til mere utradionelle navne, men inde på navnesnak.dk under debatten har jeg lavet mig én navneliste hvor du kan se mine favoritnavne, men Ligenu er min top 3: Alvilde, Noa-Eline & Estelle.

Anmeld

8. juli 2012

MortilElias2010

Jeg spurgte min mand og han syntes bedst om Andrea - samt Clara  

Får vi selv en pige skal hun dog pt. hedde Silke 

Anmeld

8. juli 2012

MortilElias2010

Tullepigen90 skriver:

Jeg er som sagt til mere utradionelle navne, men inde på navnesnak.dk under debatten har jeg lavet mig én navneliste hvor du kan se mine favoritnavne, men Ligenu er min top 3: Alvilde, Noa-Eline & Estelle.

"Alle ville vide hvem Alvilde var"  Sjov sætning! 

Anmeld

8. juli 2012

Tullepigen90

MortilElias2010 skriver:

"Alle ville vide hvem Alvilde var"  Sjov sætning! 

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

Tullepigen90 skriver:

Synes også Noa er så skønt! Jeg synes fx Noa Viola, Noa Sofie eller Noa marie kunne være fint

Anmeld

8. juli 2012

Tullepigen90

Anonym skriver:

Synes også Noa er så skønt! Jeg synes fx Noa Viola, Noa Sofie eller Noa marie kunne være fint

Noa Viola eller Noa Sophia er SÅ smukt og fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.