modermæker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

2721

Efter at have læst en anden tråd bliver jeg mød til at høre om det er hvornår det er normalt børn får modermæker??
Min søn har nemlig 2 modermæker han fik inden han blev 1 uge gammel, har aldrig tænkt der var noget forkert i det, men nu er jeg lidt nys/bekymret.
Knus puslingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Koen.

Lærke er født med 1 på ryggen og indeni hun blev et halvt år havde hun fået et mere på låret og maven, så følger da lige med hvis det ikke er normalt

Anmeld

7. januar 2012

wamse

Min mellemste søn er født med en i hans håndflade og min datter med en på den ene balde  Ved ikke, hvorfor det skulle være et problem, men har ingen problemer oplevet med det, og min søn er 16 år nu

Anmeld

7. januar 2012

>>Carina<<

Min datter blev født med et modermærke på ryggen. Lægen sagde at det så fint ud men at det altid var en god idé at lade en hudlæge se det. Derimod fik jeg at vide at det er normalt at man får SKØNHEDSPLETTER efterhånden man vokser. Men modermærker blev man født med

Anmeld

7. januar 2012

Isabeau

Stella er næsten 2,5 år og har ingen...? Både hendes far og jeg har mange, så forstår ikke hvor de blir af??

Anmeld

7. januar 2012

2721

Hmm så var det måske skønhedspletter.... Hmm måske jeg har misforstået debatten.

Anmeld

7. januar 2012

2babygirls

Puslingen skriver:

Efter at have læst en anden tråd bliver jeg mød til at høre om det er hvornår det er normalt børn får modermæker??
Min søn har nemlig 2 modermæker han fik inden han blev 1 uge gammel, har aldrig tænkt der var noget forkert i det, men nu er jeg lidt nys/bekymret.
Knus puslingen

Madeleine har en lille lys en i hovedbunden, som hun har haft mega længe. Hun er knap 15

Anmeld

7. januar 2012

2babygirls

Carina1984 skriver:

Min datter blev født med et modermærke på ryggen. Lægen sagde at det så fint ud men at det altid var en god idé at lade en hudlæge se det. Derimod fik jeg at vide at det er normalt at man får SKØNHEDSPLETTER efterhånden man vokser. Men modermærker blev man født med

Hmm, jeg har et kæmpe modermærke på min arm, men jeg er ikke født med det. Det er to cm i længden og 1 cm bred.

Anmeld

7. januar 2012

Mother-love

Tror det er forskelligt. For Isabella er født med et på den højre skulder.

Anmeld

9. februar 2012

4kløver

Puslingen skriver:

Knus puslingen

Vis du tænker på den sygdom som der er blevet snakke om herinde kan sige at der skal man ha mange mærker..
Min søn fra 22 nov har 12 " modermærker" men han har den sygdom..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.