Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Ville lige høre hvad i synes om de her navne og hvad for nogen i bedst kan lide. Det ikke fordi jeg vil bruge de her navne når jeg engang skal have børn, synes bare det nogle søde navne og det kunne være sjovt at høre andres mening Anna Liva, Mille Mathilde og Bella Sophie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anna Liva! I love it...
Har stemt Anna Liva, men kan også godt lide de andre navne
Jeg hedder selv Anna, så jeg har stemt Anna Liva
Men det er også fordi at jeg synes Liva er utrolig sødt, og har selv overvejet det hvis jeg engang får en pige
Har stemt blank, da jeg ik er så meget for navne med 2 navne.. Tror bare jeg er lidt skadet he hé. Har nemlig selv et langt dobbelt navn og syntes tit at jeg har fået mange trælse kommentar. Endten bliver jeg kun kaldt Stine ( mit daglige navn ) hele mit navn, som jeg også godt ka li. Men har også tit oplevet at blive kaldt kun mit fornavn, som jeg ik ka li alene. Eller trælse forkortelser, så som AK osv! Måske en lidt lang forklaring, men altså derfor. Ka forresten godt li navnet Bella! Vh stine
Min hund hedder Anna, og ved en hund der hedder Liva, men er vilde med de navne.. - til børn .. Fortryder min Anna hedder Anna, ellers ville jeg ha min datter sku hedder clare el Anna...
Min hund hedder Anna, og ved en hund der hedder Liva, men er vilde med de navne.. - til børn .. Fortryder min Anna hedder Anna, ellers ville jeg ha min datter sku hedder clara el Anna...
Hva med Bella Luna- smukke måne
Barnepigen skriver: Hej Ville lige høre hvad i synes om de her navne og hvad for nogen i bedst kan lide. Det ikke fordi jeg vil bruge de her navne når jeg engang skal have børn, synes bare det nogle søde navne og det kunne være sjovt at høre andres mening Anna Liva, Mille Mathilde og Bella Sophie
Bella sophie Elsker navnet bella!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128