Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Æv æv, så slap jeg ikke for strækmærker denne gang Og havde ikke engang set dem, før min mand tog billedet og fortalte mig det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camulla skriver: Æv æv, så slap jeg ikke for strækmærker denne gang Og havde ikke engang set dem, før min mand tog billedet og fortalte mig det
De skrækmærker er da slet ikke så slemme.
Med sådan en smuk dunk gør det vel ikke noget at der er kommet lidt fartstriber.
Men smuk mave, det klæder dig rigtig godt.
Debatpige skriver: De skrækmærker er da slet ikke så slemme. Med sådan en smuk dunk gør det vel ikke noget at der er kommet lidt fartstriber. Men smuk mave, det klæder dig rigtig godt.
Det var så sødt af dig, tusind tak
Rigtig fin mave
De ser ikke slemme ud, dine strækmærker. Det ser ikke ud til at de er så dybe, så de vil højst sandsynligt blive helt utydelige senere hen Og så rigtig flot rund mave!
LunaLykke skriver: De ser ikke slemme ud, dine strækmærker. Det ser ikke ud til at de er så dybe, så de vil højst sandsynligt blive helt utydelige senere hen Og så rigtig flot rund mave!
Tror du? Åhh, har aldrig rigtig spekuleret over strækmærker, men er godt nok ked af dem faktisk... Hmm...
Baagøe skriver: Rigtig fin mave
Tusind tak
Camulla skriver: Tror du? Åhh, har aldrig rigtig spekuleret over strækmærker, men er godt nok ked af dem faktisk... Hmm...
Jeg er også ked af mine. De er endda ret dybe, men de er allerede blevet meget lysere her et halvt år efter. Men det er alligevel øv, at der ikke rigtig er noget at gøre ved det
Camulla skriver: Tusind tak
Velbekomme
Strækmærker eller ej, fandme en smuk mavse du har fået brygget sammen
Husk, de bliver så finde efter et stykke tid og endnu pænere hvis du bruger en god plejende olie
Og er sikker på du at når du sidder med gulder i armene så er du ikke et sekund i tvivl om du gerne havde taget imod dobbelt så mange kærlighedsstriber
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128