Mavsen 38+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Camulla

Æv æv, så slap jeg ikke for strækmærker denne gang Og havde ikke engang set dem, før min mand tog billedet og fortalte mig det  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Camulla skriver:

Æv æv, så slap jeg ikke for strækmærker denne gang Og havde ikke engang set dem, før min mand tog billedet og fortalte mig det  

De skrækmærker er da slet ikke så slemme.

Med sådan en smuk dunk gør det vel ikke noget at der er kommet lidt fartstriber.

Men smuk mave, det klæder dig rigtig godt.

Anmeld

7. januar 2012

Camulla

Debatpige skriver:

De skrækmærker er da slet ikke så slemme.

Med sådan en smuk dunk gør det vel ikke noget at der er kommet lidt fartstriber.

Men smuk mave, det klæder dig rigtig godt.

Det var så sødt af dig, tusind tak  

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Rigtig fin mave

Anmeld

7. januar 2012

lycly

Camulla skriver:

De ser ikke slemme ud, dine strækmærker. Det ser ikke ud til at de er så dybe, så de vil højst sandsynligt blive helt utydelige senere hen Og så rigtig flot rund mave!

Anmeld

7. januar 2012

Camulla

LunaLykke skriver:

De ser ikke slemme ud, dine strækmærker. Det ser ikke ud til at de er så dybe, så de vil højst sandsynligt blive helt utydelige senere hen Og så rigtig flot rund mave!

Tror du? Åhh, har aldrig rigtig spekuleret over strækmærker, men er godt nok ked af dem faktisk... Hmm... 

Anmeld

7. januar 2012

Camulla

Baagøe skriver:

Rigtig fin mave

Tusind tak  

Anmeld

7. januar 2012

lycly

Camulla skriver:

Tror du? Åhh, har aldrig rigtig spekuleret over strækmærker, men er godt nok ked af dem faktisk... Hmm... 

Jeg er også ked af mine. De er endda ret dybe, men de er allerede blevet meget lysere her et halvt år efter. Men det er alligevel øv, at der ikke rigtig er noget at gøre ved det

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Camulla skriver:

Tusind tak  

Velbekomme

Anmeld

7. januar 2012

Chalala85

Strækmærker eller ej, fandme en smuk mavse du har fået brygget sammen

Husk, de bliver så finde efter et stykke tid og endnu pænere hvis du bruger en god plejende olie

Og er sikker på du at når du sidder med gulder i armene så er du ikke et sekund i tvivl om du gerne havde taget imod dobbelt så mange kærlighedsstriber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.