Av av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

Hallo 

Jeg vil lige høre om der er en som har oplevet det samme som mig. Jeg har SÅ ONDT i mine bryster  Smerten er placeret fra armhulen og op over brystet på begge bryster.

MEN jeg er på p-piller, så har hverken ægløsning eller er gravid. Det gør så ond bare jeg nærmest kigger på dem og det har stået på i 2 ugers tid. 

Er der andre som har oplevet det samme og som måske ved hvad det skyldes? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Anonym skriver:

Hallo 

Jeg vil lige høre om der er en som har oplevet det samme som mig. Jeg har SÅ ONDT i mine bryster  Smerten er placeret fra armhulen og op over brystet på begge bryster.

MEN jeg er på p-piller, så har hverken ægløsning eller er gravid. Det gør så ond bare jeg nærmest kigger på dem og det har stået på i 2 ugers tid. 

Er der andre som har oplevet det samme og som måske ved hvad det skyldes? 

Måske sidder der en nerve fast, det følelse nemlig sådan.

Har du overanstregt dine brystmusler indenfor kort tid? for det kan også være det. 

Tag et dejligt varmt bad og hold armene i ro og se om det ikke virker.

God bedring med det og god weekend.

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Debatpige skriver:

Måske sidder der en nerve fast, det følelse nemlig sådan.

Har du overanstregt dine brystmusler indenfor kort tid? for det kan også være det. 

Tag et dejligt varmt bad og hold armene i ro og se om det ikke virker.

God bedring med det og god weekend.

Mange tak for dit svar Det har jeg også tænkt på, men det er bare mærkeligt at det er præcis samme sted i begge sider. Men tænker at det måske kan være fordi jeg har super ondt i den øverste del af ryggen? Ved ikke om det kan gøre det. 

Har ikke lavet noget vildt, med brystmusklerne hehehe men det føles heller ikke som muskelsmerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.