hvorfor bliver han ik mæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Josephinesmor

min dejlige søn på 1½ mdr får mme og når jeg går i seng der ved 23-24 tiden tager jeg ham med op og har lavet en flaske klar fordi han som regel vågner når vi går op og så er han sulten og får flasken 150 ml og han tager det hele men ha vågner hver 2 -3 time natten lang og skl ha mad.. forstår ikke hvorfor han vågner og er sulten igen, men vores datter da hun var lille fik hun flaske kl 22 ca og sov til 7-8 næste morgen uden at vågne... skal jeg give ham mere? har i nogen råd? trænger snart til at få min skønhedssøvn tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

raca

Josephinesmor skriver:

min dejlige søn på 1½ mdr får mme og når jeg går i seng der ved 23-24 tiden tager jeg ham med op og har lavet en flaske klar fordi han som regel vågner når vi går op og så er han sulten og får flasken 150 ml og han tager det hele men ha vågner hver 2 -3 time natten lang og skl ha mad.. forstår ikke hvorfor han vågner og er sulten igen, men vores datter da hun var lille fik hun flaske kl 22 ca og sov til 7-8 næste morgen uden at vågne... skal jeg give ham mere? har i nogen råd? trænger snart til at få min skønhedssøvn tilbage

tror bestem du var forvent med første barn...

han får sådan som jeg læser det 8-10 flasker i døgnet af 150 ml.. dvs 1,2 liter ca.. ok så skulle han så veje 7,2 kg...

men nogle børn er jo mere sulte en andre tager han kraftigt på.. eller ligger han jævnt... på kurven...

Anmeld

6. januar 2012

Valle81

Han er jo en lille gut der er sulten og vil have mad og mor må vente til måltiderne om natten bliver mindre ingen børn er ens, heller ikke søskende, men hvis hun sluger alle 150 tæft problemer kunne du jo prøve at lave næste trin og se om han vil spise mere?

Anmeld

6. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis han drikker det hele, ka det jo ik skade at lave 200 ml til ham. Men ellers er det helt normalt at de vågner og vil ha mad om natten når de er så små. Tror bare i var heldige med den første  Vh stine

Anmeld

6. januar 2012

Josephinesmor

altså han tager på som han skal og følger kurvene men ja ved at børn ikke er ens og vi var vist bare meget heldige dengang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.