Fertilitetsbehandling....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

Hedegaard

Hej Alle...:) Jeg har nu været på skole for at lærer hvordan man skal stikke sig... det gik fint men jeg har bare så mange tanker der køre i hovedet på mig... :'( Jeg syns det er mega svært at tro på at det nok skal lykkes, når der er en %del på ca. 8 af 15 pers. det lykkes for... men man er jo nød til at tro på det så det prøver jeg da på at gøre men det er svært... Det gør det jo så heller ikk bedre med faren for at systerne kommer igen.... Mange tak for ørerne Knuz Helene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Helene... Nøj hvor er jeg bare super glad for at det ikke er mig der skal stikke mig selv...:$ Hader virkelig nåle... :'( Men hvad gør man ikke for babyerne... :) Jeg vil ønske dig alt held og lykke her fra.. Håber at vi høre mere om hvordan det kommer til at gå med jer... ;) Knus fra Camilla...

Anmeld

4. marts 2008

Jan9e D

Hej Helene.
Uha jeg kan godt huske hvordan det var at skullesidde og stikke sig selv aller første gang, dengang jeg startede i beh. Men jeg var overasket over at jeg vente mig så hurtigt til det. Ikke at det var behageligt, men man accepterede atdet var en nødvendighed for at får sit største ønske opfyldt. Og det gjorde det meget nemmere for mig at sitkke mig selv, sad ofte og fantaserede om mig og mit lille barn i armen lige inde jeg skulle stikke mig selv.
Sender lige en masse babystøv til dig i håb om at det snart vil lykes for jer.
Knus Jannie
Ps: prøv at få fat i helse fra marts månde der står en del om bahandling mm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.