Hvilken babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

bremsop

Hej

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om jeres valg af babyalarm - og jeres erfaringer med dem......

Jeg har hørt godt om Super nova, men også at de nye modeller tager fugt, og så skulle Philips være bedre....

Så kom glad med jeres input

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Møn-Mor

Jeg har købt en NeoNate babyalarm over nettet (Elgiganten) til 999 Kr. - det er ikke fordi jeg har hørt mange erfaringer omkring den, men de jeg har læst har været gode.

Synes det er en jungle med de alarmer . For nogle synes at Super Nova er suveræn og andre synes den er dum og så frem deles med diverse mærker. Så nu tænkte jeg, at jeg ikke gad spekulere over det mere (har termin her d. 23. jan.) og så blev det til en NeoNate .

Anmeld

7. januar 2012

bremsop

Tak for dit svar Møn-mor!

Og så undrer det mig altså at der ikke er flere der svarer. Måske det bare er mig, men nogle indlæg får en masse svar, andre får næsten ingen besvarelser. Jeg er klar over at I er mange der bruger rigtig meget tid herinde, og I svarer hinandens indlæg, men trode egentligt at dette forum var for alle - og ikke kun for de der benytter mange timer herinde - baby.dk er måske blot for de trofaste, som så laver en lille "klub".

Ja, beklager et surt opstød, dette er bare ikke mit første indlæg som nærmest ikke bliver besvaret..........

God weekend til alle

Anmeld

7. januar 2012

DitteFisk

bremsop skriver:

Tak for dit svar Møn-mor!

Og så undrer det mig altså at der ikke er flere der svarer. Måske det bare er mig, men nogle indlæg får en masse svar, andre får næsten ingen besvarelser. Jeg er klar over at I er mange der bruger rigtig meget tid herinde, og I svarer hinandens indlæg, men trode egentligt at dette forum var for alle - og ikke kun for de der benytter mange timer herinde - baby.dk er måske blot for de trofaste, som så laver en lille "klub".

Ja, beklager et surt opstød, dette er bare ikke mit første indlæg som nærmest ikke bliver besvaret..........

God weekend til alle

uf, nu ville jeg ønske at jeg kunne svare. Er ked af at du har det sådan. Jeg er ikke selv så aktiv herinde, men synes ofte jeg far mange svar hvis jeg laver en tråd. 

Jeg har aldrig haft en babyalarm, så kan desværre ikke svare.  men vil gerne lure med, da vi da skal have én til nr 2.

Anmeld

7. januar 2012

Janni.

Jeg har erfaringer med 3 forskellige alarmer, så dem kan jeg da lige bidrage med 

- Først havde vi en billig en fra harald nyborg, ser ikke ud til at den fåes mere. Udover at en masse gik i den, så var den god fordi den havde overvågning. Jeg brugte den i mødregruppen og havde ikke brug for lyden. Dog kostede den dyrt i batterier fordi den var "på" hele tiden. 

- Og herhjemme brugte vi denne fra phillips , den var også med overvågning. Da Silas knirkede og generelt larmede meget da han var mindre, var denne alarm skøn. Kunne se på skærmen om han behøvede trøst, eller det var i søvne, han larmede.  Men da vi så fik lavet om på vores internet gik det galt. Den stjal vores netforbindelse så snart den blev tændt.  Det kunne vi ikke leve med. 

- Nu bruger vi Super nova, og for os er den bare perfekt. Den har super god dækning, ingen unødig støj - og generelt bare den perfekte alarm for os. 2 fra min mødregruppe har den også, og de har heller ingen problemer med den, derfor vores valg af denne alarm. Og der er batterier i begge enheder så man ikke skal købe sig fattig i batterier 

- Håber du kunne bruge mine erfaringer, og ellers må du gerne spørge ind til de forskellige, jeg svarer gerne 

Anmeld

7. januar 2012

IT-nørd

http://www.hvidevarebanditten.dk/Default.aspx?ID=138&ProductID=PROD6153

Denner her er vi super glade for, den viser temperatur og lyser når der kommer en lyd fra babyen. Desuden er prisen god hosdem jeg henviser til. Alle andre steder koster de over 1.000 kr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.