Jeg har erfaringer med 3 forskellige alarmer, så dem kan jeg da lige bidrage med 
- Først havde vi en billig en fra harald nyborg, ser ikke ud til at den fåes mere. Udover at en masse gik i den, så var den god fordi den havde overvågning. Jeg brugte den i mødregruppen og havde ikke brug for lyden. Dog kostede den dyrt i batterier fordi den var "på" hele tiden. 
- Og herhjemme brugte vi denne fra phillips , den var også med overvågning. Da Silas knirkede og generelt larmede meget da han var mindre, var denne alarm skøn. Kunne se på skærmen om han behøvede trøst, eller det var i søvne, han larmede.
Men da vi så fik lavet om på vores internet gik det galt. Den stjal vores netforbindelse så snart den blev tændt.
Det kunne vi ikke leve med.
- Nu bruger vi Super nova, og for os er den bare perfekt. Den har super god dækning, ingen unødig støj - og generelt bare den perfekte alarm for os. 2 fra min mødregruppe har den også, og de har heller ingen problemer med den, derfor vores valg af denne alarm. Og der er batterier i begge enheder så man ikke skal købe sig fattig i batterier 
- Håber du kunne bruge mine erfaringer, og ellers må du gerne spørge ind til de forskellige, jeg svarer gerne 
Anmeld