Madras 60 x 120 sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.568 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

amalfine

Madras til tremmeseng 60 x 120, pris 150,-
Da lillefisen puttede hos mor og far, er madrassen i enormt god stand

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Ma-lu

Hej hvor har du købt madressen??! Noget mærke,? Nypris 

Anmeld

12. januar 2012

amalfine

Hej Ma-lu, jeg havde slet ikke set, du havde henvendt dig. Det må du undskylde...
Det er en Träumland classic fra Ønskebørn og kostede 599 fra ny:-)

Anmeld

12. januar 2012

HelenaJ

amalfine skriver:

Hej Ma-lu, jeg havde slet ikke set, du havde henvendt dig. Det må du undskylde...

Hvilken by er du fra? I tilfælde af man skulle afhente den

Anmeld

12. januar 2012

Ma-lu

amalfine skriver:

Okay Jeg vil også gerne vide hvor den evt kan hentes, for så er jeg da interesseret.!! 

Eller ved du hva evt Porto er :?!

Anmeld

12. januar 2012

amalfine

Ma-lu skriver:

Okay Jeg vil også gerne vide hvor den evt kan hentes, for så er jeg da interesseret.!! 

Eller ved du hva evt Porto er :?!

Jeg er ny herinde, så ved ikke om I begge får en notifikation, når jeg skriver...

Jeg bor i Odense, men har mulighed for at medbringe den til Vejle-området eller til Hillerød (evt. Kbh). Men jeg sender ikke. Det er for besværligt

Anmeld

12. januar 2012

Ma-lu

amalfine skriver:

Jeg er ny herinde, så ved ikke om I begge får en notifikation, når jeg skriver...

Jeg bor i Odense, men har mulighed for at medbringe den til Vejle-området eller til Hillerød (evt. Kbh). Men jeg sender ikke. Det er for besværligt

Jeg bor i korSør, lige på den anden side.. Det for dyrt hvis jeg skal køre over og hente den, men hvis du skal over broen så kan jeg hente den lige ved siden a, bor også selv en spytklat fra broen..

Ellers skal mine svigerforældre til os d.25 jan, de fra Nordjylland, de ku' måske holde ind og tage den med??!

Ved ik hvad du siger til det?!

Anmeld

13. januar 2012

amalfine

Ma-lu skriver:

Jeg bor i korSør, lige på den anden side.. Det for dyrt hvis jeg skal køre over og hente den, men hvis du skal over broen så kan jeg hente den lige ved siden a, bor også selv en spytklat fra broen..

Ellers skal mine svigerforældre til os d.25 jan, de fra Nordjylland, de ku' måske holde ind og tage den med??!

Ved ik hvad du siger til det?!

Hej Ma-Lu
Det lyder da dejligt, at du gerne vil købe Det er også en god og fin madras, som selvfølgelig er blevet brugt, men ikke er slidt på nogen som helst måde! Sælger den kun fordi nyeste skud på stammen har fået en ny seng, som er en kombi baby- og juniorseng.
Du må gerne forhøre dig om dine svigerforældre kan afhente den d. 25. Det venter jeg gerne på - er på barsel, så jeg er hjemme.
Alternativt kan jeg tage den med næste gang jeg skal til Sjælland, men ved ikke lige hvornår det bliver...
Mvh Pernille

Anmeld

13. januar 2012

Ma-lu

amalfine skriver:

Hej Ma-Lu
Det lyder da dejligt, at du gerne vil købe Det er også en god og fin madras, som selvfølgelig er blevet brugt, men ikke er slidt på nogen som helst måde! Sælger den kun fordi nyeste skud på stammen har fået en ny seng, som er en kombi baby- og juniorseng.
Du må gerne forhøre dig om dine svigerforældre kan afhente den d. 25. Det venter jeg gerne på - er på barsel, så jeg er hjemme.
Alternativt kan jeg tage den med næste gang jeg skal til Sjælland, men ved ikke lige hvornår det bliver...
Mvh Pernille

Ok, jeG spørger dem lige, eller må du gerne tage den med  

Eller vi henter selv når vi skal derop og det blir bare ik foreløbig , :/ men kan godt se at du ik skal ha den stående .. Jeg selv en tremmeseng jeg bAre ik gidet ha stående mere. 

Snakker lige med dem, så kan jeg skrive ang adressen de kan hente.

Anmeld

15. januar 2012

amalfine

HelenaJ skriver:

Hvilken by er du fra? I tilfælde af man skulle afhente den

Hej Helena J,
hvis du stadig kunne være interesseret i madrassen, så bor jeg i Odense, men har mulighed for at tage den til Hedensted - lige syd for Horsens.
Første køber sprang fra, da hun fik en madras fra en veninde.
Mvh Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.