Flyve i 3 trimester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

viben

Min mand og jeg overvejer virkelig at tage en sidste tur sammen.. Han har altid gerne villet vise mig New York, og jeg synes det kunne være SÅ fedt at nyde den sidste alene tid sammen

Jeg afleverer bachelorprojekt 1/2 og efter at have forsvaret opgaven har min mand taget ferie, så det er jo oplagt!! Men lige et par spørgsmål:

Jer der har rejst og fløjet sidst i graviditeten, gider man? Jeg vil være i uge 32-33 på det tidspunkt, og har indtil videre haft en hel problemfri graviditet :-)

Må man rejse når man får dagpenge? Tror dog ikke det er relevant, da jeg har en måned med karantæne uden dagpenge efter uddannelsensafslutning - og herefter skal jeg på barsel.

Skal man tegne en særlig rejseforsikring når man er gravid og jo kan risikere at gå i fødsel?

Det var vidst det - håber i kan hjælpe piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

viben skriver:

Min mand og jeg overvejer virkelig at tage en sidste tur sammen.. Han har altid gerne villet vise mig New York, og jeg synes det kunne være SÅ fedt at nyde den sidste alene tid sammen

Jeg afleverer bachelorprojekt 1/2 og efter at have forsvaret opgaven har min mand taget ferie, så det er jo oplagt!! Men lige et par spørgsmål:

Jer der har rejst og fløjet sidst i graviditeten, gider man? Jeg vil være i uge 32-33 på det tidspunkt, og har indtil videre haft en hel problemfri graviditet :-)

Må man rejse når man får dagpenge? Tror dog ikke det er relevant, da jeg har en måned med karantæne uden dagpenge efter uddannelsensafslutning - og herefter skal jeg på barsel.

Skal man tegne en særlig rejseforsikring når man er gravid og jo kan risikere at gå i fødsel?

Det var vidst det - håber i kan hjælpe piger

Du skal i hvert fald undersøge om flyselvskabet overhovedet vil ha dig med!  Det er forskelligt fra selvskab til selvskab, hvor de sætter grænsen. Og så skal du ha din vandrejournal med også!

Anmeld

6. januar 2012

viben

Tilmeldt skriver:

Du skal i hvert fald undersøge om flyselvskabet overhovedet vil ha dig med!  Det er forskelligt fra selvskab til selvskab, hvor de sætter grænsen. Og så skal du ha din vandrejournal med også!

Så langt er jeg med Og det er ikke noget problem

Anmeld

6. januar 2012

Muffinmus

tja, hvis du er frisk, har lægen underskrift på du må rejse og flyselskabet siger god for det...for mange vil ikke have dem med efter 34 uge...og der er lige der du vil afsted.

Det er ikke rejseselskabet, altså Spies eller lign du skal snakke med, det er selve SAS eller CIMBER eller lign du skal ringe til...husk lige det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.