KittyMaMa skriver:
Hej med dig!
Dejligt at det går godt!
- Jeg skal til jordmor d. 10/1, - så er jeg spændt på hvad hun skønner hende til, - d. 20/12 sagde hun 2200 g...
Sagde hun ellers noget spændende? Vi skal tale om fødsel, så min mand skal med, da vi er lettere traumatiserede fra sidste gang..
Hvor skal du føde henne?
/Katja
Vi snakkede lidt fødsel, hun havde desværre ikke så god tid i dag, så vi aftalte at jeg læste min journal fra sidste gang og tog den med til næste gang. Jeg havde en fin fødsel bortset fra jeg ikke fikke effektive presseveer.
Derfor spekulerer jeg en del over pressefasen, også fordi jeg revnede indvendig sidst, måske grundet en lang pressefase, da det øger trykket og væsken i de nedre regioner....men ved det ikke...
Jeg kan godt leve med at skulle igennem samme fødsel igen
Jeg fik bud på at lægge mig ned, hvis vandet skulle gå, da han slet ikke står fast.
Mht. Vægten så tager jeg stadig ikke på, men det betyder intet sagde hun, så længe han trives. Ellers var alt fint, lav blodtyk osv osv, så. Et kører bare derud af. NYDER at går på barsel...
Ja det kan da godt være det vil være en god ide at tage manden med næste gang det havde jeg slet ikke tænkt på.......
Spændende hvad hun siger på tirsdag..du må lige give en update. Jeg skal føde på viborg sygehus
Anmeld