Hvordan få det fortalt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder...hvordan fortæller man 2 teenage børn, 13 og 10 år at de skal have en søster eller bror ??

Det er en halvbror/søster de skal have...uha er lige lidt nervøs, da det måske ikke er helt det fedeste for dem med den alder de har ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Kristinasdk

Mine boern fik for 2 maaneder siden en halv lillesoester og de er 10 og 13  Jeg fortalte dem det bare som det var, at mor var gravid. De blev begge rigtig glade og de elsker deres lillesoester over alt paa jorden

Anmeld

6. januar 2012

Ma-lu

Jeg blev lykkelig da jeg som 13 årig fik afvide jeg sku være storesøster, elsker ham over alt i verden ( har ik samme far ) min far er død.. Og vi har et helt specielt bånd fordi jeg var så 'gammrl' da jeg fik ham.. Jeg passede ham afleverede ham i institution da min mor ik selv ku nå det, hun var selv dagplejer... Vi havde meget glade a hinanden .. Og Idag bor vi på samme vej 15 huse fra hinanden, og elsker når han er her ( 9 år ) .!! 

Anmeld

6. januar 2012

Talbutikken

Fortæl det som du er at du er gravid...

Det gjore vi her hjemme, min datter som var 11 år på daværende tidspunkt blev både glad, men også bekymret fordi hun viste at det var gået galt før.. Samtidig var hun lidt flov, fordi det jo var et tydeligt tegn på at jeg og hendes bonusfar havde et sexliv.. Hvilket jo er et ømtåligt emne i den alder..

Lad dem brokke sig men sæt også grænser når det bliver for meget, for det er trods alt ikke dem der vælger at i nu skal have en baby... Jeg er nu rimelig sikker på at de bliver super glade og vil syntes det er spændene, men du skal nok ikke forvente at de vil gå helt vildt op det...

Anmeld

6. januar 2012

Noahmor

Anonym skriver:

Som overskriften lyder...hvordan fortæller man 2 teenage børn, 13 og 10 år at de skal have en søster eller bror ??

Det er en halvbror/søster de skal have...uha er lige lidt nervøs, da det måske ikke er helt det fedeste for dem med den alder de har ??

Jeg har to bonusbørn på 9 og 14 og de blev glade, da fik at vide St vi skulle havd en lille. De er helt tosset med Noah idag og er rigtig beskyttende. Så tror ikke du skal være så bekymret.

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Jeg håber de tager det pænt og bliver bare lidt glade

Det sværeste er nok at den lille kommer jo til at bo her hele tiden, mens de jo også er hos deres far indimellem. Men jeg og min mand vil gøre alt for at de ikke skal føle det kommer til at gå ud over dem og at de stadig skal føle sig lige elsket som nu

Anmeld

6. januar 2012

Eliza

min kæreste har 2 skønne unger dreng på 15 og pige på 10.. de fik det bare kastet lige i sylten og de blev mindst lige så lykkelige som vi selv var.. tror ikke du skal være nervøs, og skal de lige sluge den, så er der jo os lige lidt til og løbe på inden den næste melder sin ankomst.. 

jeg er 35+ nu og vi nærmer os "leverings datoen" tror det bliver nemmere for dem begge og mere virkeligt når lille manden kommer.. kan egentlig godt mærke på dem at de både glæder sig men ogs er lidt bekymret for hvad DET egentlig indebære 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.