Tid til nakkefold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Stine C

Så har vi fået tid til nakkefold!

Vi var til første lægebesøg den 19. december (8+3) og han sagde, at hvis der gik lang tid uden brev fra Skejby skulle vi selv ringe, så det gjorde jeg i dag. De virkede lidt overraskede over, at jeg allerede ringede, men jeg syntes, der var gået lang tid.

Vores tid er fredag den 13., så der er kun en uge til. Det synes jeg egentlig er ret kort varsel, og jeg skal også lige have fundet ud af hvad jeg siger til arbejdet - siger man bare, at man skal have fri fordi man skal til læge? (Jeg fortæller først arbejdet om min graviditet, når nf er godt overstået )

Jeg vil i øvrigt være 12+0 til nf-scanningen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg skal til nf dagen inden - bliver spændende sig du skal til læge eller tandlæge ja - det har man ret til at gøre i arbejdstiden, hvis det ikke kan lade sig gøre udenfor arb. tiden held og lykke.

Anmeld

6. januar 2012

MissBee

Held og lykke til jer begge!! håber i får fine tal og gode billeder

Anmeld

7. januar 2012

LSM

Stine C skriver:

hhvhvoSå har vi fået tid til nakkefold!

Vi var til første lægebesøg den 19. december (8+3) og han sagde, at hvis der gik lang tid uden brev fra Skejby skulle vi selv ringe, så det gjorde jeg i dag. De virkede lidt overraskede over, at jeg allerede ringede, men jeg syntes, der var gået lang tid.

Vores tid er fredag den 13., så der er kun en uge til. Det synes jeg egentlig er ret kort varsel, og jeg skal også lige have fundet ud af hvad jeg siger til arbejdet - siger man bare, at man skal have fri fordi man skal til læge? (Jeg fortæller først arbejdet om min graviditet, når nf er godt overstået )

Jeg vil i øvrigt være 12+0 til nf-scanningen.

Ej hvor sjovt, jeg skal også til nf på fredag,
Men held og lykke til dig ihvertfald :-)

Anmeld

8. januar 2012

babyone

Det bliver spændende- Jeg skal også til NF på fredag, så er jeg 13+0 og det er fredag d.13.

Jeg har så fri om fredagen, så det kunne ikke passe bedre, det er manden der må diske en hvid løgn frem vi vil også helst vente til efter en veloverstået skanning.

Pøj det jer andre. god søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.