Dyne fra ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.327 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

malenemusen

Vi har købt en Silverlux babydyne i Ønskebørn - men min tanke er at det ville være rart med en ekstra dyne, i tilfælde af uheld.

Er der nogle af jer skønne kvinder der kender til LEN dynen fra IKEA?

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60028510/

Er den noget værd? Og er den meget voldsom til en lille baby, den er jo noget størrer i målene kan jeg se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

An&Jo

malenemusen skriver:

Vi har købt en Silverlux babydyne i Ønskebørn - men min tanke er at det ville være rart med en ekstra dyne, i tilfælde af uheld.

Er der nogle af jer skønne kvinder der kender til LEN dynen fra IKEA?

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60028510/

Er den noget værd? Og er den meget voldsom til en lille baby, den er jo noget størrer i målene kan jeg se.

den er større i målene fordi det er en juniordyne.. og det er ikke en jeg vil anbefale til en helt lille baby.. men IKEA har os helt små dyner, og de er nok meget bedre end en juniordyne..

Anmeld

6. januar 2012

maria_wlt

Jeg ville købe en baby dyne.. Alt for stor at putte ned til baby

Anmeld

6. januar 2012

Alexander&Lærke

Tror måske det er sådan en vi har den er bare købt for 4 år siden, så husker ikke lige havd den hedder præsis, men ja den er for volsom til en spæd, mere en junior dyne, og du er også nød til selv at sy sengetøj eller købe det i ikea, jeg har ihvertfælle ikke kunne finde sengetøj med de mål andre steder, så nu har jeg syet betræk til den og smidt den i kravlegråden, for syntes det var lidt træls kun at kunne have sengetøj fra ikea.

Men som eksta junior dyne, vil du være god, så behøver man jo også bare 1 eller 2 betræk til at skifte med..

Anmeld

6. januar 2012

malenemusen

An&Jo skriver:

den er større i målene fordi det er en juniordyne.. og det er ikke en jeg vil anbefale til en helt lille baby.. men IKEA har os helt små dyner, og de er nok meget bedre end en juniordyne..

Jeg synes ikke jeg kan finde de små dyner på deres hjemmeside - ej heller sengetøj dertil....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.