Glastusser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.922 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

ann-kristina

Hej
I Frejas børnehave har de nogle tusser som de bruger til at tegne på glas med (bl.a. vinduerne). I følge pædagogerne kan man bruge dem til at tegne på porcelæn, glas osv og det skulle kunne holde til at komme i opvaskeren uden at det forsvinder.
Er der nogen af jer kloge hoveder der ved hvor man kan købe sådan nogle? Jeg har kigget på panduros hjemmeside, men kan ikke finde nogen.
Skal bruge dem i løbet af weekenden, så håber på hurtigt svar. Freja på 3 skal dekorere en kop til oldefar der fylder 75

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Tikki

Hej - nogle gange kan de fåes i Føtex ellers er jeg sikker på de kan købes i Panduro selvom de ikke findes på deres hjemmeside. Jeg googlede det lige og fandt denne side: http://www.terapi-hobby.dk/page4.html - se nummer 81B. ;)

Held og lykke med projektet :)
/Jeanette

Anmeld

5. marts 2008

ka li ja

ann-kristina skriver:

Hej
I Frejas børnehave har de nogle tusser som de bruger til at tegne på glas med (bl.a. vinduerne). I følge pædagogerne kan man bruge dem til at tegne på porcelæn, glas osv og det skulle kunne holde til at komme i opvaskeren uden at det forsvinder.
Er der nogen af jer kloge hoveder der ved hvor man kan købe sådan nogle? Jeg har kigget på panduros hjemmeside, men kan ikke finde nogen.
Skal bruge dem i løbet af weekenden, så håber på hurtigt svar. Freja på 3 skal dekorere en kop til oldefar der fylder 75

jeg har købt nogle i bilka....

Anmeld

5. marts 2008

ann-kristina

Hej
Tusind tak for hurtig svar. Jeg har nu købt nogle i Kreativ Hobby, som var noget billigere end panduro. Og så leverer de til døren, de har lovet jeg har dem fredag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.