Ikke lige det jeg havde regnet med !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er lige kommet hjem fra min egen læge , og jeg ved faktisk ikke helt om jeg skal grine eller græde for denne dag har bare været noget lort ..

Jeg skulle til lægen fordi jeg har blødt 5 gange i min p-pille periode de sidste par måneder ..

Så mig til lægen og kommer ind til en faktisk meget sød fyr som starter med at lytte til grunden til jeg kom også kigger han mig i øjnene om jeg er gravid , hvor jeg svare nej GRAVID nej nej nej nej nej .... Jamen han spørger så igen , men kan der være en mulighed for at du er gravid .. Mit svar var igen NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ ! Kunne helt mærke panikken komme helt ud i kroppen på mig og mærker bare denne her sindsyge kvalme komme til mig ..

Lægen laver så en test på mig som sygeplejerske tjekker mens han laver en gyn. på mig for at kigge om der skulle være noget galt ..

Hun kommer ind og ser rigtig glad ud og råber helt den er positiv (er sikker på alle ude i venterummet kunne hører det) ...

FUCK FUCK FUCK hva gør jeg nu ?

Er slet ikke klar til en mere ( jeg har datter fra sep 2009 og en søn fra august 2010 ) men er så meget imod en abort !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg er lige kommet hjem fra min egen læge , og jeg ved faktisk ikke helt om jeg skal grine eller græde for denne dag har bare været noget lort ..

Jeg skulle til lægen fordi jeg har blødt 5 gange i min p-pille periode de sidste par måneder ..

Så mig til lægen og kommer ind til en faktisk meget sød fyr som starter med at lytte til grunden til jeg kom også kigger han mig i øjnene om jeg er gravid , hvor jeg svare nej GRAVID nej nej nej nej nej .... Jamen han spørger så igen , men kan der være en mulighed for at du er gravid .. Mit svar var igen NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ ! Kunne helt mærke panikken komme helt ud i kroppen på mig og mærker bare denne her sindsyge kvalme komme til mig ..

Lægen laver så en test på mig som sygeplejerske tjekker mens han laver en gyn. på mig for at kigge om der skulle være noget galt ..

Hun kommer ind og ser rigtig glad ud og råber helt den er positiv (er sikker på alle ude i venterummet kunne hører det) ...

FUCK FUCK FUCK hva gør jeg nu ?

Er slet ikke klar til en mere ( jeg har datter fra sep 2009 og en søn fra august 2010 ) men er så meget imod en abort !

årh kram til dig

kan godt forstå hvis det virker lidt uoverskueligt lige nu.. men sæt dig ned, og tænk tingene igennem, lav plusser og minusser og find ud af hvad der vil fungere for din familie..

Det er ikke en skam at få en abort hvis det bare ikke passer ind lige nu, og slet ikke når man har beskyttet sig som du har..

du får lige lidt flere kram..

Anmeld

6. januar 2012

norenberg

ja var det mig ville jeg tage det i stiv arm og vælge barnet selvom det bliver hårdt....men når man når over den hårde fase vil da slet ikke have undværet det....måtte da selv lige sluge kamelen da jeg selv var gravid med min nr 3 da jeg lige havde født 6 uger forinden....men i dag hvor den bette er blevet et år er det da bare herligt...

Anmeld

6. januar 2012

Moms

Knus - det var noget af en chockbesked.

Puha - jeg har efterhånden læst mange tråde med kvinder, der er blevet gravide trods p-piller.

Det er rigtig øv.

Synspunkterne er allerede lagt frem - du kan da godt få en abort, du kan da også få barnet. Alt er muligt.

Du bliver bare nødt til at gøre op med dig selv hvad du/I magter. Det skulle gerne blive en fornøjelse at være gravid og have 3 børn.

Håber det bedste for jer

Moms

Anmeld

6. januar 2012

mulle85

først et  til dig!!

den er svær, vil råde dig til og tænke dig rigtig godt om, en abort er bestemt ikke nem og gå igennem, tro mig har prøvet det selv og det har og er bestemt ikke nemt, er selv imod aborter så kan sagtens følge dig!!

men tag den beslutning der rigtig for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.