Jeg er lige kommet hjem fra min egen læge , og jeg ved faktisk ikke helt om jeg skal grine eller græde for denne dag har bare været noget lort ..
Jeg skulle til lægen fordi jeg har blødt 5 gange i min p-pille periode de sidste par måneder ..
Så mig til lægen og kommer ind til en faktisk meget sød fyr som starter med at lytte til grunden til jeg kom også kigger han mig i øjnene om jeg er gravid , hvor jeg svare nej GRAVID nej nej nej nej nej .... Jamen han spørger så igen , men kan der være en mulighed for at du er gravid .. Mit svar var igen NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ ! Kunne helt mærke panikken komme helt ud i kroppen på mig og mærker bare denne her sindsyge kvalme komme til mig ..
Lægen laver så en test på mig som sygeplejerske tjekker mens han laver en gyn. på mig for at kigge om der skulle være noget galt ..
Hun kommer ind og ser rigtig glad ud og råber helt den er positiv (er sikker på alle ude i venterummet kunne hører det) ... 
FUCK FUCK FUCK hva gør jeg nu ?
Er slet ikke klar til en mere ( jeg har datter fra sep 2009 og en søn fra august 2010 ) men er så meget imod en abort ! 
Anmeld