ønskeseddel til barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.082 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

morpåthurø

Hej Piger. Vi skal have barnedåb i februar og jeg er nysgerrig for at høre hvad I ønskede jer /ønsker jer til jeres guldklumpers barnedåb?

Jeg har jo 2 drenge i forvejen så jeg ved virkelig ikke hvad Marius skal ønske sig i dåbsgave. Han ønsker sig en tripp trapp stol men udover det synes jeg det er svært.

Håber I kan hjælpe mig

/Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

***S***

Til William ønskede vi os:

Traditionelle dåbs ting fra guldsmeden som f.eks.

Dåbsrør m. fod

Flag m. navn

sparbøsse.

fotoalbum

dåbs tallerken + kop + bestik

Halskæde med navn

trip trap stol

bobles

sandkasse

elefanten Bodil

bøger:

halfdans abc med cd

HC Andersens eventyr

Børne musik cdér

Disney dvdér.

Ved ikke om det er noget du kan bruge.

Anmeld

6. januar 2012

Kofoed.

Vi ønskede os:

Dåbsrør
Lamaze legetøj
Skumbrikker
Barbapapa madudstyr
Tilskud til klapvogn 

(Vi fik KUN barbapapa madudstyr og det var ikke nok, men kan ikke få mig selv til at bytte gaverne, ihh).

Men er hans værelse helt færsigt? Har i klapvogn med plads nok (er søskende nødvendigt)? Har i autostole nok? Måske et startskud til en børneopsparing en ide? Nok legetøj i tumlinge alderen?

Ja kende ikke de andres aldre, så kan ikke komme på mere.

Anmeld

7. januar 2012

MaybeBaby

LOUISEHOBRO skriver:

Hej Piger. Vi skal have barnedåb i februar og jeg er nysgerrig for at høre hvad I ønskede jer /ønsker jer til jeres guldklumpers barnedåb?

Jeg har jo 2 drenge i forvejen så jeg ved virkelig ikke hvad Marius skal ønske sig i dåbsgave. Han ønsker sig en tripp trapp stol men udover det synes jeg det er svært.

Håber I kan hjælpe mig

/Louise

Vi skal også have det her d.12/2 og vi har ønsket os noget i alle prisklasser

- Udendørs sansegynge

- Badedyr

- Alberte cd

- vægophængt cd-afspiller

- Tallerkenrække til bøger efter specialmål (Har et par tømrer i omgangskredsen)

- Bestik fra Silly U

- Tøj fra 68 og op (Min veninde kommer hjem fra USA for at være med, så hun kan jo finde en masse ikke-H&M tøj )

- Tumlebiller og Dansemus bog (Mener jeg den hedder) Og andre motoriske udfordrende legebøger

- Godnat sangbog

- Tilskud til klapvogn

- Gavekort til Ønskebørn

Og min svigerfar har lige sagt, at han vil starte en børneopsparing til ham

/Mette

Anmeld

17. januar 2012

mamiolvi

LOUISEHOBRO skriver:

Håber I kan hjælpe mig

/Louise

Vi holdt barnedåb i søndags.. En skøn dag.. Simone fik : en børneopsparing med 900 kr på.. En finger ring og armbånd. To kopper dem i sølv.. Den en skal byttes.. Flag til bordet hvor man kan gravere navn på.. Elefanten bodil. Sorte søde sko. Tøj og ting fra small stof. Trip trap stol , baby set, og pude. Fisher Price kanin som kan snakke og fortælle hvilken del af kroppen du trykker på.. En lege fims med spejl til at sætte på kravle gården.. Og 1700 kr i kontanter... Jeg kunne godt have ønsket mig hc Andersen s eventyr og en dåbsdukoment holder...

Anmeld

17. januar 2012

SaNiNa

Junior dyne

tøj

opsparing

penge

lidt jeg ikke så de andre hvad med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.