Smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg er gravid i fjerde uge, og har de sidste 4 dage haft "ture" hvor jeg har haft store smerter i underlivet. Turene har varet fra et par minutter til et ca. et kvater, kommer 2-3 gange om dagen, og mest om aften/natten.

Det føles lidt som meget kraftige menstruationssmerter. Jeg er ikke vant til at have særlig store smerter omkring menstruation, så måske er det bare fordi jeg er blevet overrasket over smerten.

Men er det normalt at det gør ret ondt når man er gravid i fjerde uge, og hvornår vil det gå over?

Er det okay at jeg ligger en varmepude på maven, hvirs det hjælper?

Håber i kan hjælpe mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg er gravid i fjerde uge, og har de sidste 4 dage haft "ture" hvor jeg har haft store smerter i underlivet. Turene har varet fra et par minutter til et ca. et kvater, kommer 2-3 gange om dagen, og mest om aften/natten.

Det føles lidt som meget kraftige menstruationssmerter. Jeg er ikke vant til at have særlig store smerter omkring menstruation, så måske er det bare fordi jeg er blevet overrasket over smerten.

Men er det normalt at det gør ret ondt når man er gravid i fjerde uge, og hvornår vil det gå over?

Håber i kan hjælpe mig!

Fjerde uge, altså som at du lige har testet positiv?

Hvis du er nervøs, suynes jeg, du skal ringe til din læge. Især fordi det er fredag og træls at gå med de bekymringer over weekenden

Det er sikkert ingenting, men så er du hvert fald tryg

Anmeld

6. januar 2012

marieo

lyder som ligamentsmerter ... det kan gøre p*sse ondt

Anmeld

6. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Hej alle

Håber i kan hjælpe mig!

Der er rigtig mange der har mens smerter, især i starten.. Hvis du googler det vil du også kunne se rundt omkring på nettet at det er helt normalt... så det tror jeg ikke du skal være nervøs for, jeg hvade også rigtig mange af dem i starten, de er ikke så hyppige og kraftige mere, men der kommer nogle ind imellem.. i starten hvade jeg dem hver dag den første lille uges tid tror jeg, altså også der i uge 4...

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Fjerde uge, altså som at du lige har testet positiv?

Hvis du er nervøs, suynes jeg, du skal ringe til din læge. Især fordi det er fredag og træls at gå med de bekymringer over weekenden

Det er sikkert ingenting, men så er du hvert fald tryg

Ja, jeg har testet positiv. 4 gange 

Jeg har ikke fået ringet til lægen, men jeg kan se på de andre indlæg, at det er meget normalt. Så jeg er rolig, og må bare bide smerten i mig 

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

marieo skriver:

lyder som ligamentsmerter ... det kan gøre p*sse ondt

Jep, det gør RIGTIg ondt! Men hvis det er ganske normalt, så er jeg mere rolig. Håber bare det snart går over, eller at smerterne ikke er så slemme... 

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Der er rigtig mange der har mens smerter, især i starten.. Hvis du googler det vil du også kunne se rundt omkring på nettet at det er helt normalt... så det tror jeg ikke du skal være nervøs for, jeg hvade også rigtig mange af dem i starten, de er ikke så hyppige og kraftige mere, men der kommer nogle ind imellem.. i starten hvade jeg dem hver dag den første lille uges tid tror jeg, altså også der i uge 4...

Det er rart at høre, at jeg ikke er den eneste der har det sådan  Så er jeg mere rolig!

Tak for svar!  

Anmeld

6. januar 2012

Eliza

tænker ikke at det gør noget at bruge varmepude.. det gjorde jeg meget istarten både på min lænd og min mave og lillemanden stortrives stadig derinde  jeg syntes ihvertfald det hjalp meget.. varmepuden var min bedste ven de første  3-4 mdr.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.