Hjææælp mig lige Hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. marts 2009

Henni

Hvor sidder veer??
Jeg har bare så ubeskriveligt ondt i min ryg/lænd og om i maven. Kan det være veer. Det startede med at være plukveer og så kraftige menseslignede smerter og nu gør det bare rigtig ondt. Det gør ikke ondt hele tiden, men det kommer sådan lige så stille snigende og så efter et minut (måske er det ikke så længe men det føles sådan) nå men derefter gør det bare super nas og jeg må pruste som en anden gallophest, og lige så hurtigt som det kommer går det væk igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ring til FG

Anmeld

5. marts 2009

Henni

Her med gjort.. Jeg skal se tiden an og tage tid på "veer"
Det er meget spændende men det gør meget ondt. dog sagde hun derinde at rigtige veer gør så ondt at man ikke akn snakke eller noget.. hmm.. hva mon det jeg har så er

Anmeld

5. marts 2009

MoarLK

Hej Henriette,
Det lyder som om at du har veer - men tro mig hvis det er rigtige veer så er du ikke i tvivl...
Du må bare lytte til din krop og se tiden an.
Pøj Pøj

Anmeld

6. marts 2009

Mca<3

Hvordan går det ???
Veer starter jo ud hvor de ikke er så voldsomme og så bliver de bedre og bedre Så det kunne sagtens være starten ,,

Anmeld

6. marts 2009

Diana...

Uhh det lyder som det jeg havet til at starte med ind til det bed på...

Hvordan går det idag noget nyt, ihh syns det er så spændende.

Knus Diana som er lidt jaloux på jer der skal føde. skal helt sikkert opleves igen hi hi.

Anmeld

6. marts 2009

Henni

Det gik sådan set i sig selv igen og det gjorde mig faktisk lidt skuffet, men sådan er det jo desværre.. Jeg må jo se om jeg ikke kan få gjort hovedrent så der kan komme gang i noget... Jeg har faktisk lidt af de samme smerter som jeg sidder og skriver lige nu, men jeg gider i trods slet ikke at reagere..

Anmeld

7. marts 2009

MoarViborg

Diana/Claus skriver:

Uhh det lyder som det jeg havet til at starte med ind til det bed på...

Hvordan går det idag noget nyt, ihh syns det er så spændende.

Knus Diana som er lidt jaloux på jer der skal føde. skal helt sikkert opleves igen hi hi.

Hi.. og jeg sidder og er noget misundelig på dig der har din lille trold ude hos dig! Men dejligt at høre at fødslen var en god oplevelse! Håber jeg også min bliver!

Anmeld

7. marts 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Hi.. og jeg sidder og er noget misundelig på dig der har din lille trold ude hos dig! Men dejligt at høre at fødslen var en god oplevelse! Håber jeg også min bliver!

Jeg synes ikke det var en god fødsel men jeg kan ikke huske smerten og det irritere mig grusomt og så det vidunder der er kommet ud af det er fantastisk, og bare og opleve hvor stærk ens krop er det jo fantastisk.

Jaaa det dejligt at have ham ude, kan godt forstå du glæder dig og det er snart du har din baby i dine arme

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.