18+1 kom nu, spark !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Du bliver da bare finere og finere at se på

bliver i hver tilfælde større

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

LSM

LilleLene skriver:

jeg har købt en graviditetspiercing til den ene

men den nederste piercing tager jeg ud

Er lidt nysgerig hvor kan man få fat i sådan en graviditets navlepiercing, vil nemlig gerne selv have fat i en

Anmeld

7. januar 2012

NNL

LilleLene skriver:

jaa men det er jo meget forskelligt hor hurtigt man mærker det

Først og fremmest rigtig fin mave Derefter vil jeg lige fortælle at jeg mærkede spark/puf da jeg var 15+3, og jeg er førstegangs - så det kan sagtens snart komme

Anmeld

7. januar 2012

Benjamins'mor

Rigtigt fin babyhule!

Måske du bare lige skal passe på med navlepiercingen, min læge rådede mig til at tage min ud omkring uge 20. Det gjorde jeg ikke, og nu er min navle bare rigtigt grim. Piercingen flytter sig nemlig når maven udvider sig.

Anmeld

7. januar 2012

LilleLene

LSM skriver:

Er lidt nysgerig hvor kan man få fat i sådan en graviditets navlepiercing, vil nemlig gerne selv have fat i en

Jeg har køb dem på www.crazy-factory.com Det er fra thailand
Du kan også købe dem på www.piercingpucheren.dk det er her fra danmark af

Anmeld

7. januar 2012

LilleLene

NNL skriver:

Først og fremmest rigtig fin mave Derefter vil jeg lige fortælle at jeg mærkede spark/puf da jeg var 15+3, og jeg er førstegangs - så det kan sagtens snart komme

Mange tak

Ja håber det snart kommer, selv om man ikke skal forvente det før uge 20, men der er bare så mange der mærker det før, så kan godt blive lidt nervøs :/

Anmeld

7. januar 2012

LilleLene

Benjamins'mor skriver:

Rigtigt fin babyhule!

Måske du bare lige skal passe på med navlepiercingen, min læge rådede mig til at tage min ud omkring uge 20. Det gjorde jeg ikke, og nu er min navle bare rigtigt grim. Piercingen flytter sig nemlig når maven udvider sig.

Havde du en graviditets piercing i ?

Anmeld

7. januar 2012

EKBJ

LilleLene skriver:

Jeg kan ikke vente til at mærke baby

Fin mavse du har  

- Jeg ville fraråde at beholde piercingen i. Man skal alligevel tage den ud hver gang man skal til skanning osv. Min læge frarådet mig den! Og du kan jo altid få lavet en ny. 

Anmeld

7. januar 2012

NNL

LilleLene skriver:

Mange tak

Ja håber det snart kommer, selv om man ikke skal forvente det før uge 20, men der er bare så mange der mærker det før, så kan godt blive lidt nervøs :/

Nårh, der er skam ingen grund til at blive nervøs, det skal nok komme Kender flere der først har mærket det i uge 22...

Anmeld

7. januar 2012

Koen.

Fin fin mave med min første mærkede jeg først liv 20+ så det kommer nok snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.