Nogle som har prøvet ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

236 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gravid for 2 gang, og lider af en EKSTREMT kvalme, og kan stort set ingenting.

Nu har jeg talt med min læge, som her kl 11 har givet mig en tid til at få noget akupunktur, derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om nogle af jer har prøvet det, og havde det nogle effekt?

jeg HADER nåle, men er villig til at gøre alt lige nu, gør det ondt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Anonym skriver:

Jeg er gravid for 2 gang, og lider af en EKSTREMT kvalme, og kan stort set ingenting.

Nu har jeg talt med min læge, som her kl 11 har givet mig en tid til at få noget akupunktur, derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om nogle af jer har prøvet det, og havde det nogle effekt?

jeg HADER nåle, men er villig til at gøre alt lige nu, gør det ondt??

Min veninde havde det præcist som dig, og det virkede på hende!  Så bare i med nålene!  

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Min veninde havde det præcist som dig, og det virkede på hende!  Så bare i med nålene!  

Jeg er så glad for at jeg gjorde det, det hjælper og jeg føler mig som et menneske igen. Dog er lysten til mad ikke lige på sit højeste, men jeg får da lidt ned og det er fremskridt! Nu skal jeg så bare rende lægen på dørene det næste stykke tid 

Anmeld

6. januar 2012

Anonym skriver:

Jeg er så glad for at jeg gjorde det, det hjælper og jeg føler mig som et menneske igen. Dog er lysten til mad ikke lige på sit højeste, men jeg får da lidt ned og det er fremskridt! Nu skal jeg så bare rende lægen på dørene det næste stykke tid 

SÅDAN!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.