Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bullerbassen skriver:<br /><br /><p> kommer her - prisen er 100 pp</p><p> </p>
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Banditte skriver: 100 for sættet??
100 for sættet??
det er desværre allerede solgt
bullerbassen skriver: det er desværre allerede solgt
Det kan jeg godt forstå, super fint sæt
Mette&Alexander skriver: Her er det billeder af de 3 ting.. Jeg tænker 50 for bukserne, da man lige kan ane hvis man går tæt på, at min søn har være ned på knæene, 30 for blusen da den er brugt en del, og 75 for cardiganen den er mesr brugt som ekstra trøje hvis han har haft t-shirt på. Vil skyde på at porto bliver 30 kr. Alt tøjet er noget vi stadig ville kunne bruge hvis han da ikke var var vokset ud af det...
Her er det billeder af de 3 ting.. Jeg tænker 50 for bukserne, da man lige kan ane hvis man går tæt på, at min søn har være ned på knæene, 30 for blusen da den er brugt en del, og 75 for cardiganen den er mesr brugt som ekstra trøje hvis han har haft t-shirt på. Vil skyde på at porto bliver 30 kr.
Alt tøjet er noget vi stadig ville kunne bruge hvis han da ikke var var vokset ud af det...
Er den stribet bluse solgt?
GitteC78 skriver: Er den stribet bluse solgt?
Jeg har endnu ikke hørt fra ts, men vi kan lige give hende et par dage til at for kigget på det elelrs må du gerne købe den OK?
banaman89 skriver: Jeg vil gerne se billed og hva vil din pris være ?
Jeg vil gerne se billed og hva vil din pris være ?
undskyld ventetiden
kom med et bud inkl porto
Mette&Alexander skriver: Jeg har endnu ikke hørt fra ts, men vi kan lige give hende et par dage til at for kigget på det elelrs må du gerne købe den OK?
bare ok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128