Nf scanning ouh??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

minbaby

Jeg blev i 2010 scannet en del gange grundet komplikationer. Ved de ordinære scanninger betalte vi 30 kr pr billede. Ved de ekstra ordinære scanninger (grundet deres bekymring for barnet) fik vi billederne.

De gange vi har betalt har vi også fået en kvittering

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

tweety2060

Jeps betalte 20 el 30 kr for billederne. Undersøgelsen Er gratis- aftalt via skat, men billeder er ekstra, rent luksus, derfor betales der for dem. Mener ikke man har krav på billeder.....

Anmeld

6. januar 2012

tweety2060

tweety2060 skriver:

ABEBEtBEtaAFtalJeps betalte 20 el 30 kr for billederne. Undersøgelsen Er gratis- aftalt via skat, men billeder er ekstra, rent luksus, derfor betales der for dem. Mener ikke man har krav på billeder.....

Aftalt=betalt

Anmeld

6. januar 2012

FamilenStorm

Broberg skriver:

Har I betalt for at få billeder med hjem til NF scanning på OUH??

Vi betalte ikke, da vi kun havde kort med.. Tror vi gav dem 8 kr i mønter, hvor vi fik at vide at de alligevel bare gik til kaffe/kage kassen ;-)

Anmeld

6. januar 2012

Chevro

Hej (: Jeg går på randers, men normalt står det i de papirer man får tilsendt fra sygehuset, hvad de evt. Vil opkræve, hvis du vil have billeder :-)

Dog har vi været til NF x 2, og har endnu ikke betalt noget i Randers koster det ellers 50,- kr pr. gang.

Anmeld

7. januar 2012

Emmamusen2010

Da jeg ventede vores datter blev jeg scannet 3 gange og betalte kun for billeder 1 gang. Denne gange er jeg blevet 3 gange indtil videre og har kun betalt for 1 billede. Tror det er forskelligt fra hvem der scanner

Anmeld

8. januar 2012

JH12

På Randers sygehus, koster billederne 50 kr. både til NF og MD..

Vi fik dog billederne uden betaling til MD, fordi baby slet ikke ville ligge stille, så billederne blev meget dårlige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.