Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er gravid for første gang og er i uge 6.. men kom til at tænke på hvornår er første scanning??Håber i kan hjælpe mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frk.brandt skriver: Jeg er gravid for første gang og er i uge 6.. men kom til at tænke på hvornår er første scanning??Håber i kan hjælpe mig
Det er nakkefolds scanning i uge 11-13
Nååh okay.. øv øv der er så lang tid til
men mange tak for hjælpen
frk.brandt skriver: Nååh okay.. øv øv der er så lang tid til men mange tak for hjælpen
Hvis du ikke allerede har fået det så skal du have taget en blodprøve som skal bruges ved scanningen
Jeg skal ned til min læge her d.19 til den første graviditetsundersøgelse, så skal have taget blodprøve der
det går hurtigt lige pludselig Jeg syntes ikke det er andet end et par dage siden jeg fandt ud af det, der var jeg 5+4 og nu er jeg 18+1
frk.brandt skriver: Jeg skal ned til min læge her d.19 til den første graviditetsundersøgelse, så skal have taget blodprøve der
Jeg fik også taget blodprøve ved doktor , da vi lavede vandre journal.
PØJ pøj og kæmpe stort tillykke
Det tror jeg gerne det gør men vi er så glade at vi næsten ikke kan vente.. hehe
Mange tak
Som sagt så er det øv øv at det først er det.. det følelse som om det er så langt væk
men mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128