Børneværelset :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. marts 2009

Henni

Jeg vil da lige vise mit børneværelse frem
er der andre der er med på den idé

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi har ikke ordnet børneværelse til vores baby. Den skal sove i vores soveværelse til han/hun er mindst 6 mdr. (det anbefaler man). Vi har puslebord mv. fra vores søn (17 mdr.).

Så ingen billeder fra mig

/ Katja 38+0, Luka 17 mdr.

Anmeld

5. marts 2009

Henni

KatjaBoye skriver:

Vi har ikke ordnet børneværelse til vores baby. Den skal sove i vores soveværelse til han/hun er mindst 6 mdr. (det anbefaler man). Vi har puslebord mv. fra vores søn (17 mdr.).

Så ingen billeder fra mig

/ Katja 38+0, Luka 17 mdr.

Vores søn skal også sove hos os, vi har en vugge som vi får hjem når jeg har født, men jeg ville bare så gerne have et værelse som jeg kunne sige var hans.

Anmeld

5. marts 2009

Christinahr

Theo får ikke noget værelse før vi finder noget andet at bo i og sådan som det er at låne penge pt bliver han vist konfirmeret inden han får sit eget

Aia er lige blevet to og det er begrænset hvor meget hun bruger sit væresle, hun er lige begyndt at blive puttet i egen seng og ellers henter hun bare legetøj der. Så jeg har ikke så travl som jeg havde første gang med det der væresles halløj

Anmeld

5. marts 2009

MoarHvidovre

Vores søn, Luka, er 17 mdr. og han fik sit eget værelse, da han var 10 mdr. og har sovet der lige siden. Han bruger ikke sit værelse så meget endnu. Han har både legetøj i stuen og på sit eget værelse.

Anmeld

6. marts 2009

Mca<3

Christinahr skriver:

Theo får ikke noget værelse før vi finder noget andet at bo i og sådan som det er at låne penge pt bliver han vist konfirmeret inden han får sit eget

Aia er lige blevet to og det er begrænset hvor meget hun bruger sit væresle, hun er lige begyndt at blive puttet i egen seng og ellers henter hun bare legetøj der. Så jeg har ikke så travl som jeg havde første gang med det der væresles halløj

Dejligt at høre .. Vi er i samme situation ,, Finanskrisen ,, øv vi må blive boende .. Vores bebs kan få sit værelse når storesøster flytter hjemmefra om 2 års tid .. Sådan er det bare ...

Anmeld

6. marts 2009

MoarViborg

Vi bor lige nu i en 2 værelses lejlighed, som vi ikke kan få solgt Så heller ikke noget børneværelse her! Uheldigvis har vi fundet drømmehuset, men så længe lejligheden ikke bliver solgt, kan vi jo ikke købe huset! Rigtig bittert! Især hvis huset lige pludselig går hen og bliver solgt til anden side!

Anmeld

6. marts 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Vi bor lige nu i en 2 værelses lejlighed, som vi ikke kan få solgt Så heller ikke noget børneværelse her! Uheldigvis har vi fundet drømmehuset, men så længe lejligheden ikke bliver solgt, kan vi jo ikke købe huset! Rigtig bittert! Især hvis huset lige pludselig går hen og bliver solgt til anden side!

Ja det er mega stressende Håber i får solgt snart.

Anmeld

6. marts 2009

Christinahr

3 gangs mor skriver:

Dejligt at høre .. Vi er i samme situation ,, Finanskrisen ,, øv vi må blive boende .. Vores bebs kan få sit værelse når storesøster flytter hjemmefra om 2 års tid .. Sådan er det bare ...

Ja ja men du har da en udsigt på "kun" to år - vi har et værelse på 6 kvm de skal dele til den tid hvis vi intet finder

Ej det er bare mega frustrende at finde noget man gider bo i men ikke kan låne penge

Anmeld

6. marts 2009

MoarHvidovre

Luka og vores baby skal dele værelse når tiden er inde til, at babyen ikke skal sove hos os mere. Vi har ikke værelser så de kan få hvert deres. Men vi mener også, at søskende tæt på hinanden sagtens kan dele værelse når de er små

/ Katja 38+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.