Blogs - en samlet liste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Kamulla

FrkT skriver:

Den ser godt nok professionel ud. Wow...

Er den eneste måde man kan tilmelde sig via email? Har gjort det, men kunne være jeg havde overset noget? 

hehe tak.. ja det er via e-mail hvor man får en e-mail når der er nyt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

lycly

FrkT skriver:

Cool, der var en jeg ikke havde set før  Er hermed tilmeldt som fast læser 

Er også forholdsvis ny i det med blogging Har også meldt mig som fast læser hos dig

Anmeld

5. januar 2012

FrkT

LunaLykke skriver:

Er også forholdsvis ny i det med blogging Har også meldt mig som fast læser hos dig

Cool 

Anmeld

5. januar 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
FrkT skriver:

Har indtryk af at vi er en del herinde med blogs efterhånden... så skal vi ikke prøve at samle dem alle heri?

Jeg vil også vældig gerne følge med I jeres... så smid et link ind i tråden 

Min er her:  http://thildesunivers.blogspot.com

www.syrenen.blogspot.com

Det startede som en kreativ blog, hvor jeg kunne fremvise kager og hvad jeg sådan ellers lige havde gang i, samt holde styr på links til alle andre fantastiske kreative blogs. Med tiden (ret hurtigt) blev det også en ret personlig blog, der især rummer mine bekymringer som arbejdsløs.

Anmeld

5. januar 2012

Isabella_mor

FrkT skriver:

Din er jeg også tilmeldt  Var det ikke dig der havde konkurrence om navnet på den? 

Jo  

og det var Ditte marie der vandt... hende der er mor til Bertram der har bloggen  http://www.kongbertram.com der før hed varsel barsel. og hun fik også chokolade og det hele for det fine navn

Anmeld

5. januar 2012

FrkT

Mira0911 skriver:

Jeg vil rigtig gerne have hjælp til at oprette sådan en og designe den... For det har jeg slet ikke tålmodighed til... Kan ikke huske kode eller noget til den gamle... 

Hvilken side brugte du før?

Jeg vil klart anbefale dig at bruge blogspot... jeg er i hvert fald glad for det. De har mange fede ting man kan sætte ind, og så er de til at finde ud af

Kan godt hjælpe lidt, hvis du har nogle grundlæggende spørgsmål.... men er selv meget ny i det. 

Anmeld

5. januar 2012

Mira0911

FrkT skriver:

Hvilken side brugte du før?

Jeg vil klart anbefale dig at bruge blogspot... jeg er i hvert fald glad for det. De har mange fede ting man kan sætte ind, og så er de til at finde ud af

Kan godt hjælpe lidt, hvis du har nogle grundlæggende spørgsmål.... men er selv meget ny i det. 

Blogspot brugte jeg før... Jeg dur bare ikke til det med at designe osv... 

Anmeld

5. januar 2012

Benjamins'mor

www.christinachristensensblog.blogspot.com

Skriver om hverdagen, mit liv, at være ung mor, min søn, det kreative jeg laver indimellem.

Anmeld

5. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Mira0911 skriver:

Jeg hjælper dig også gerne  

Du skriver bare til mig hvis det er

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

5. januar 2012

FrkT

Mira0911 skriver:

Jamen der er en masse skabeloner der i forvejen, og baggrunde kan du også finde der... det er faktisk ikke så svært som man skulle tro 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.