21+1 med sprælleskiden <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

grøn · ært

Billederne er fra i går og synes selv de blev rigtig fine.... Så jeg måtte altså lige dele dem med jer :-)
Det første er et stemningsbillede min kæreste tog, da jeg sad og lavede kabale og hørte musik. Den lille var vågen, så jeg tænkte jeg ville spille noget skøn disney musik for den. Det var rigtig hyggeligt! :-) 

Og det går jo bare suuper godt med maven! Den lille sparker super tit - og det er efterhånden nogle ordentlige spark den kan lave <3
I dag var vi i IKEA med min mor, hvor vi har fået købt en heulens masse for mange tusser. I weekenden skal der så ryddes op i det værelse der bliver til børneværesle og i uge fire kommer min far (forhåbentlig) og hjælper med at samle nogle af alle tingene, som behøver boremaskine. Tror efterhånden vi har det hele; barnevogn, tremmeseng, kravlegår, puslereol, kommode, væghylder og en reol vi kalder "trip-trap"-reol. Den ligner nemlig en trappe og er lige til at stille under skråvæggen :-) Og så har vi en helt masse tøj, sengetøj, kasser, madres til tremmesengen, tøjdyr, aktivitetstæppe oooog så videre :-)
Jeg kan slet ikke vente med at komme i gang med børneværelset! Vi har desuden købt maling så jeg kan male nogle ting på væggene :-) Glæder mig til at vise jer billeder af rummet når vi kommer igang :-D

....Vi kunne da evt. oprette en tråd; "Børneværelse", hvor vi kan lægge billeder ud af den store proces :-) ..? Når vi en gang kommer dertil :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Koen.

Ih så fin den vokser bare godt derud af puha kan godt huske fra prinsessen af hvor dyr en affære det kan blive at købe baby ting

Anmeld

6. januar 2012

viben

Så fin mave

Anmeld

6. januar 2012

NNL

Sikke nogle gode billeder, virkelig smukt

Og rigtig god idé med en tråd til børneværelser!! Glæder mig også til at se hvordan alle I andre får indrettet til jeres små

Anmeld

6. januar 2012

grøn · ært

tanja. skriver:

Ih så fin den vokser bare godt derud af puha kan godt huske fra prinsessen af hvor dyr en affære det kan blive at købe baby ting

Ja, det gør den bestemt..!

Heldigvis har vi fået barnevogn og seng med alt tilbehør til kun 1000,- og en kravlegård foræret :-) En masse tøj og sengetøj af mine forældre og en slynge af min søster :-) Så, faktisk synes jeg slet ikke vi har brugt så mange penge :-) Det blev i alt 5000,- i IKEA, men vi har så også købt rullebord til køkkenet, sengebord, skohylde, hylde og knager til entréen, en stor kommode til os selv og andre praktiske "voksen"-ting ;-) Synes vi har været rigtig heldige med at finde og få billige ting - men som stadig er helt perfekte til den lille skid :-D

Anmeld

6. januar 2012

grøn · ært

Sikke nogle gode billeder, virkelig smukt

Og rigtig god idé med en tråd til børneværelser!! Glæder mig også til at se hvordan alle I andre får indrettet til jeres små

Mange tak!!  Uden at ville lyde selvglad, så er jeg også helt vild med dem. (Især nr. 3)......

Jaa, ik? Vi starter projektet i morgen med oprydning derinde og forhåbentlig kan vi få samlet lidt selv også :-) Så jeg laver helt sikkert en tråd i morgen og så må I andre jo komme med også :-)
Ved ikke om vi starter (for) tidligt, men jeg VIL bare være med til at lave børneværelse! :-) Og lige pludselig er man kæmpe stor og kan ikke rigtig noget af alt det praktiske selv eller male. Så derfor vil jeg igang nuu :-P

Anmeld

6. januar 2012

grøn · ært

Så fin mave

Taaak!

Anmeld

6. januar 2012

NNL

grøn · ært skriver:

Mange tak!!  Uden at ville lyde selvglad, så er jeg også helt vild med dem. (Især nr. 3)......

Jaa, ik? Vi starter projektet i morgen med oprydning derinde og forhåbentlig kan vi få samlet lidt selv også :-) Så jeg laver helt sikkert en tråd i morgen og så må I andre jo komme med også :-)
Ved ikke om vi starter (for) tidligt, men jeg VIL bare være med til at lave børneværelse! :-) Og lige pludselig er man kæmpe stor og kan ikke rigtig noget af alt det praktiske selv eller male. Så derfor vil jeg igang nuu :-P

Vi er også igang her, så jeg synes ikke det er for tidligt. Det er mega hyggeligt at starte på Det er ikke noget der går hurtigt, men hver gang man lige ser et eller andet som passer ind, kan man købe det, indrette og bare stå på værelset og forestille sig hvordan det bliver

Og desuden må man godt selv synes om sine lækre mavebilleder

Anmeld

7. januar 2012

grøn · ært

NNL skriver:

Vi er også igang her, så jeg synes ikke det er for tidligt. Det er mega hyggeligt at starte på Det er ikke noget der går hurtigt, men hver gang man lige ser et eller andet som passer ind, kan man købe det, indrette og bare stå på værelset og forestille sig hvordan det bliver

Og desuden må man godt selv synes om sine lækre mavebilleder

Orh, det lyder godt! :-) Nej, det er lige præcis noget der skal tage tid, så det ikke bliver et forhastet børneværelse. Jeg vil elske de sidste fire måneder at gå og gøre lidt istand hver dag. Der skal jo både males kommode, males figure på væggen, klippe-klistre i tapeter osv osv. :-) iiih, det bliver så hyggeligt at gå igang med. Manden kommer hjem liiige om lidt og så skal vi igang :-D

Hihi - GODT!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.