Billederne er fra i går og synes selv de blev rigtig fine.... Så jeg måtte altså lige dele dem med jer :-)
Det første er et stemningsbillede min kæreste tog, da jeg sad og lavede kabale og hørte musik. Den lille var vågen, så jeg tænkte jeg ville spille noget skøn disney musik for den. Det var rigtig hyggeligt! :-)
Og det går jo bare suuper godt med maven! Den lille sparker super tit - og det er efterhånden nogle ordentlige spark den kan lave <3
I dag var vi i IKEA med min mor, hvor vi har fået købt en heulens masse for mange tusser. I weekenden skal der så ryddes op i det værelse der bliver til børneværesle og i uge fire kommer min far (forhåbentlig) og hjælper med at samle nogle af alle tingene, som behøver boremaskine. Tror efterhånden vi har det hele; barnevogn, tremmeseng, kravlegår, puslereol, kommode, væghylder og en reol vi kalder "trip-trap"-reol. Den ligner nemlig en trappe og er lige til at stille under skråvæggen :-) Og så har vi en helt masse tøj, sengetøj, kasser, madres til tremmesengen, tøjdyr, aktivitetstæppe oooog så videre :-)
Jeg kan slet ikke vente med at komme i gang med børneværelset! Vi har desuden købt maling så jeg kan male nogle ting på væggene :-) Glæder mig til at vise jer billeder af rummet når vi kommer igang :-D
....Vi kunne da evt. oprette en tråd; "Børneværelse", hvor vi kan lægge billeder ud af den store proces :-) ..? Når vi en gang kommer dertil :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld