Jeg er misbruger (Part 2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

lucas<3

du får lige en og hvor jeg dog tager min hat a for dig, for pokker du er sej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

HVOR ER DU SEJ..

Taaak

Og tak for støtten

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Taaak

Og tak for støtten

Det var så lidt..

Fortsæt kampen, og brug os nu endelig hvis det bliver for hårdt..

Anmeld

5. januar 2012

DitteFisk

Fedt kæmpet! Fortsæt det gode arbejde - du klarer det! - hold os endelig opdateret når du får brug for det, og så står vi bag dig 

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Det var så lidt..

Fortsæt kampen, og brug os nu endelig hvis det bliver for hårdt..

Tak søde..

Jeg kan stadigvæk ikke finde ud af om jeg skal offenlig gøre mig når tid er eller om Jer der har støtter/fulgt mig mest bare får en pb.. Den er svær.. Men ting tager tid

Anmeld

5. januar 2012

kirsti

Hvor er det bare flot klaret!

Anmeld

5. januar 2012

B&J

hold nu op så flot det er

glæder mig til du skriver igen og hvor godt du har det..

syntes det er så sejt du kæmper

Anmeld

5. januar 2012

tweety2060

Du ER SÅ SEJ!!!!!! Jeg har den dybeste respekt for dig og er stolt på dine vegne!! Flot kæmpet og flot du stadig har fighterånd og tager en dag ad gangen!!!!
Sig endelig til hvis jeg på nogen måde kan være behjælpelig.
Pøj pøj, champ

Anmeld

5. januar 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

ELLER JEG VAR!!!

Sådan siger jeg det - ihvertfald nu!.. Jeg har været clean i nu 3 uger, og hold kæft jeg har det godt!.. Meeeeen der har nu også været nedture, og lorte dag..

Men jeg går efter mit nye motto:  Kæmp idag, for i morgen er du stærkere!

Men hvor jeg haft mange tudeture, hovedpine og sønvløse nætter, men hold kæft hvor er det bare det hele værd!

Jeg har ikke meget at fortælle denne gang, men jeg synes at Jer der har støttet mig, Jer der har givet mig , og ikke mindst Jer der har givet mig kærlige ord med på vejen, jeg vil give Jer alle en kææææmpe ! I er for seje! I er for seje, fordi i ikke har dømt mig, men set mig som en mor der kun vil mit barn det bedste, og uden Jeres ord, ville det være endnu hårdere.. I har givet mig modet, givet mig lyst til at kæmpe mig frem til at kunne skrive denne debat, for at kunne fortælle Jer at det er 3 UGER SIDEN SIDST!

Tak tøser!

hvor er det flot  

det er rigtig stort af dig at erkende dit problem og det er virkelig flot af dig at du har valgt at modtage behandling for dit problem.. 

jeg kan kun tale af den erfaring jeg har med en søster der også har været afhængig og hun har altså haft 4 år clean her i december og lever nu det fedeste liv hun nogensinde har kunnet ønske sig...

det er rigtig svært at erkende sit misbrug.. så jeg syntes VIRKELIG at du er smadder hamrende sej  

Anmeld

5. januar 2012

*Sofie*

Hvor er det bare p*sse flot!!!   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.