David 2 mdr. gammel.. + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Nitz - <3 David

HeidiØ skriver:

Hvor ER han bare sød!! Dejligt det går godt!

1000 tak Ja han er bare helt vidunderlig
Og det er bare så skønt at det går så fint frem ad.. Det har været en hård omgang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Nitz - <3 David

camillakrath skriver:

Ej hvor er han skøn. Jeg blir helt rørt!  

Vores dreng vejede lige de der 2200 da vi kom hjem

1000 tak
Hvor meget er det din søn er født for tidligt?
Tror der er mange der vejer omkring de 2000-2500g når de kommer hjem..

Anmeld

18. januar 2012

TbCp

Nitz - <3 David skriver:

1000 tak Tina..
Ja det er nogle søde/sjove lyde.. David kan sige sådan nogle ARGH eller IH lyde når han er sulten.. det lyder bare rigtig sjovt.. Det er især om natten når han vågner..
Jeg er godt nok ekstra spændt på hvad vægten er på tirsdag når sp kommer.. Især fordi jeg selv kan se at han er vokset meget siden hun var her i torsdags..
Jeg så lige at du nu kan ta Mikkel med hjem i dagtimerne.. Hold da op det er lækkert for dig! Det er bare en kæmpe lettelse når man bare kan komme lidt hjem med sin guldklump ;D
Håber det kommer til at gå godt, han er godt nok en sej lille gut.. Hvor meget vejer han nu?

Jeg har forsøgtmat optage lydene, men så snart jeg nærmer mig hans seng så stopper han

Det er virkelig helt fantastisk det der med at komme hjem, og få lov til at tage sit barn med! Så kan man godt glemme sygehuset nogle timer

Mikkel vejer i dag 3318g. så han er ved at være en stor dreng

Anmeld

18. januar 2012

Nitz - <3 David

TbCp skriver:

Jeg har forsøgtmat optage lydene, men så snart jeg nærmer mig hans seng så stopper han

Det er virkelig helt fantastisk det der med at komme hjem, og få lov til at tage sit barn med! Så kan man godt glemme sygehuset nogle timer

Mikkel vejer i dag 3318g. så han er ved at være en stor dreng

ja lige nøjagtigt.. Man glemmer hurtigt at man egentlig er indlagt.. Vi fik også David med hjem i 6-7 timer juleaften.. Det var godt nok bare skønt.. Selvom han var ligt "ustyrlig" hele aftenen.. Han ville bestemt ik ligge i liften og putte.. Han faldt kun til ro hvis jeg sad med ham.. Så kæresten måtte åben alle mine julegaver, hihi... Men hva.. Bare han var hos os så pyt

Anmeld

18. januar 2012

TbCp

Nitz - <3 David skriver:

ja lige nøjagtigt.. Man glemmer hurtigt at man egentlig er indlagt.. Vi fik også David med hjem i 6-7 timer juleaften.. Det var godt nok bare skønt.. Selvom han var ligt "ustyrlig" hele aftenen.. Han ville bestemt ik ligge i liften og putte.. Han faldt kun til ro hvis jeg sad med ham.. Så kæresten måtte åben alle mine julegaver, hihi... Men hva.. Bare han var hos os så pyt

Ja man strækker sig langt for de unger Og de har jo heller ikke haft den letteste start på livet så de skal bare have ekstra meget omsorg og "forkælelse"

Anmeld

18. januar 2012

Nitz - <3 David

TbCp skriver:

Ja man strækker sig langt for de unger Og de har jo heller ikke haft den letteste start på livet så de skal bare have ekstra meget omsorg og "forkælelse"

Nemlig!
Der er mange der spør om David ikke er lidt for forvendt.. Fordi jeg ligger/sidder meget med ham.. Og han sover hos mig om natten.. Ved siden af min hovedpude.. Han har brug for den tryghed.. jeg kan mærke på ham hvis han ligger "for meget" for sig selv..
Men han ku jo i virkeligheden også stadig ha lagt i min mave..
Jeg plejer så bare at sige at præmature har mere brug for den tryghed, og mærke at man er her hele tiden.. Men jeg er også ligeglad med hvad andre tænker om det.. For jeg ved at han har brug for det.. ;P

Anmeld

18. januar 2012

Sillebob

Nitz - <3 David skriver:

Ja nu er David sørme snart 2 mdr. gammel.. (iomrgen)
Vi blev udskrevet fra børneafdelingen i tirsdags.. Men havde være hjemme på orlov fra Nytårsaftens dag..
Puha, hvor går tiden hurtigt.. Det føles som om det var igår vi kom hjem.. men der er sørme snart gået en hel uge..

Han trives rigtig godt.. Han tager fint på.. han sover 3-4 timer mellen hver måltid..
Sundhedsplejersken var her og veje han idag.. 2200g I tirsdags vejede han 2134g. Men Sp sagd eat der jo godt kan være lidt forskel på den vægt hun bruger, og den sygehuset bruger. Men hun var helt igennem tilfreds med ham.

Igår var man med på shopping.. Men han sov bare i barnevognen næsten hele turen.. Og virkede ik særlig påvirket da vi kom hjem..

Til sidst et par billeder af bettemanden (knirke som min kærestes tante kalder ham pga. hans præmature lyde) Som vist gik lidt over gevind.. Det var for svært at vælge mellem alle de gode billeder..

Hvor er han fin. Tak fordi vi må kigge med

Anmeld

18. januar 2012

katrine26

Nitz - <3 David skriver:

Ja nu er David sørme snart 2 mdr. gammel.. (iomrgen)
Vi blev udskrevet fra børneafdelingen i tirsdags.. Men havde være hjemme på orlov fra Nytårsaftens dag..
Puha, hvor går tiden hurtigt.. Det føles som om det var igår vi kom hjem.. men der er sørme snart gået en hel uge..

Han trives rigtig godt.. Han tager fint på.. han sover 3-4 timer mellen hver måltid..
Sundhedsplejersken var her og veje han idag.. 2200g I tirsdags vejede han 2134g. Men Sp sagd eat der jo godt kan være lidt forskel på den vægt hun bruger, og den sygehuset bruger. Men hun var helt igennem tilfreds med ham.

Igår var man med på shopping.. Men han sov bare i barnevognen næsten hele turen.. Og virkede ik særlig påvirket da vi kom hjem..

Til sidst et par billeder af bettemanden (knirke som min kærestes tante kalder ham pga. hans præmature lyde) Som vist gik lidt over gevind.. Det var for svært at vælge mellem alle de gode billeder..

Vil bare lige sige tillykke med ham og HOLD DA OP hvor er han bare for lækker..

Katrine26

Anmeld

18. januar 2012

Miss Church

Hvor er han bare fin! Så sød!

Dejligt at det går godt med ham Held og lykke til jer alle i tiden fremover 

Anmeld

18. januar 2012

TbCp

Nitz - <3 David skriver:

Nemlig!
Der er mange der spør om David ikke er lidt for forvendt.. Fordi jeg ligger/sidder meget med ham.. Og han sover hos mig om natten.. Ved siden af min hovedpude.. Han har brug for den tryghed.. jeg kan mærke på ham hvis han ligger "for meget" for sig selv..
Men han ku jo i virkeligheden også stadig ha lagt i min mave..
Jeg plejer så bare at sige at præmature har mere brug for den tryghed, og mærke at man er her hele tiden.. Men jeg er også ligeglad med hvad andre tænker om det.. For jeg ved at han har brug for det.. ;P

og sådan SKAL det være!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.