Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lucas<3 skriver: www.mytheresa.com/euro_en/splash-fur-150-platform-peep-toe-pumps.html
www.mytheresa.com/euro_en/splash-fur-150-platform-peep-toe-pumps.html
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lucas<3 skriver: hva piger hva siger i til sådan et par sko.. vel i ha sådan et par.`? jeg tror sku jeg finde falde på næsen hvis jeg skulle gå i sådan nogle.. hehe (billedet er fra en på fjæs..
hva piger hva siger i til sådan et par sko..
vel i ha sådan et par.`?
jeg tror sku jeg finde falde på næsen hvis jeg skulle gå i sådan nogle.. hehe
(billedet er fra en på fjæs..
Mon man skal gå i dem ligesom ballarinaer?
M (: skriver: Mon man skal gå i dem ligesom ballarinaer?
An&Jo skriver: de var til gengæld ret fede, og ville gå godt til min ræv..
de var til gengæld ret fede, og ville gå godt til min ræv..
det tror jeg os de ville gå godt til
tror ikk der er så mange der har dem
lucas<3 skriver: det tror jeg os de ville gå godt til tror ikk der er så mange der har dem
Frk P. skriver: selvom de er sindssygt høje, og lidt mærkelige...... så de sq da meget flotte!! og ville passe perfekt i mit walk-in-closet ;D
selvom de er sindssygt høje, og lidt mærkelige...... så de sq da meget flotte!! og ville passe perfekt i mit walk-in-closet ;D
An&Jo skriver: nej præcis.. så kunne jeg være noget særligt og skille mig lidt ud fra mængden.. god ide..
nej præcis.. så kunne jeg være noget særligt og skille mig lidt ud fra mængden.. god ide..
jafaktisk.. du må lige ha fat i manden og sagt du gerne vel ha dem;p
MortilCilas skriver: Jeg tænker lady gaga
Jeg tænker lady gaga
lucas<3 skriver: jafaktisk.. du må lige ha fat i manden og sagt du gerne vel ha dem;p
Misundelse herfra.....
Vil også have..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128