tætte søskende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

- Jaaaaa! jeg ved ikke snart. Havde i mine tanker overvejet sammen med manden at planlægge barn 2! & når jeg taler med min mor om hvor tætte jeg er med mine søskende, og hvor specielt det er og sjovt at snakke om, fordi jeg tænker lidt at få et mere, siger min mor altid: man skal vente til det første barn er 3 år og hun kendte engang nogle der fik lige efter hinanden, og kun snakker om det dårlige ved at få dem tæt. Hun ved ikke vi vil planlægge, men hun har ikke meget positvit at sige omkring det med tætte søskende.. Nu tør jeg næsten ikke gå igang... hvad tænker i om tætte søskende ? Min datter er 6 mdr. og ville gerne igang nu her, og så er det de børn jeg skal have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Maalene

Gør hvad I selv føler for

Kan godt forstå, at I vil have dem tæt på hinanden, så det er der ingen amdre, som skal blande sig i - det er JERES beslutning

Anmeld

5. januar 2012

Kris89

nogle vil have deres børn tætte, nogle med gode mellemrum. nogle vil have 2 mens andre vil have 6 børn...

synes det er noget i som forældre og par skal snakke om. hvis I ønsker at få jeres børn tætte er det det i skal gøre..

der er både fordele og ulemper både ved at have tætte børn, men også ved at have dem med noget mellemrum.

i bund og grund er det UDELUKKENDE JERES beslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.