Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne pigerJeg tænkte på om vi ikke skulle finde en dag hvor vi kunne mødes Jeg er klar i Februar, da jeg så er over mine eksamnerJeg ligger evt. gerne hus til, eller vi kunne gøre det i Randers et sted? Det er helt op til jer?Kram Carina og lillepigen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej skønne pigerJeg tænkte på om vi ikke skulle finde en dag hvor vi kunne mødes Jeg er klar i Februar, da jeg så er over mine eksamnerJeg ligger evt. gerne hus til, eller vi kunne gøre det i Randers et sted? Det er helt op til jer?Kram Carina og lillepigen
Kunne være rigtig hyggeligt
Jeg bor dog på sjælland, men kærestens familie bor i Randers Så vi er tit derovere
N1 skriver: Kunne være rigtig hyggeligt Jeg bor dog på sjælland, men kærestens familie bor i Randers Så vi er tit derovere
og jeg bor lige 20 min fra RandersSå kunne det evt. blive en weekend
tanja. skriver: Ih jeg er frisk, bor godt nok helt i Esbjerg men har familie deroppe af
Ih jeg er frisk, bor godt nok helt i Esbjerg men har familie deroppe af
jubii at du også har familie deroppeJamen så skulle det jo kunne lade sig gøre
Jeg er frisk (: meeen puha synes der er laaangt til Randers (: - knap 2 timer vi har godt nok familie deroppe af så mon ikke det går (: hehe
Eij, det kunne da bare være så super hyggeligt! :-DJeg har lige knap 2 timer i toget, men det er sgu lige meget! :-) God musik i ørene, så er den tur snildt taget!
Ihh jo, jeg vil også gerne Bor i Grenaa, så har ca 1 time til Randers, og har ikke noget imod at køre 20 min ekstra for at komme hjem til dig, hvis det bliver der
Camillee skriver: HHeHereerddederoosmmemegmegeJeg er frisk (: meeen puha synes der er laaangt til Randers (: - knap 2 timer vi har godt nok familie deroppe af så mon ikke det går (: hehe
HHeHereerddederoosmmemegmegeJeg er frisk (: meeen puha synes der er laaangt til Randers (: - knap 2 timer vi har godt nok familie deroppe af så mon ikke det går (: hehe
øv at i alle har så langtSKal vi holde det et andet sted eller hvad syntes i?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128