Overvejelser om brudekjole, gravid eller ej.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste er endelig kommet ned på knæ, og skal vi giftes til sommer. Vi er i fertilitetsbehandling, og jeg kan risikere at være 18 uger henne til brylluppet eller slet ikke være gravid.

Mine overvejelser er:

Jeg er i tvivl om jeg vil kunne passe en almindelig brudekjole, hvis jeg er 18 uger henne.

Generelt synes jeg ikke at ventebrudekjoler er lige så flotte som de almindelige brudekjoler.

Jeg har kigget på en flot kjole, men den skal bestilles 4-5 måneder i forvejen. Jeg vil først vide ca. 3 måneder fø brylluppet, om jeg vil være gravid eller ej.

Skal jeg købe den almindelig kjole og satse på, at jeg ikke er blevet for stor? Skal jeg vente indtil jeg ved, om jeg er gravid eller ej? Hvis, hvor kan man få en brudekjole henne, som kan bestilles med "kun" 3 måneders varsel. Findes der nogle flotte kjoler, som eventuelt kunne fungere fint med en mave på?

Tankerne kører rundt i hovedet på mig, og jeg kan ikke beslutte mig for, hvad der er den bedste løsning. Jeg håber, at I kan hjælpe mig lidt med mine overvejelser, eller se tingene fra en anden vinkel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Eliza

jeg ville købe en alm. 

hvis du til den tid ikke er med spirre er det vel hårdere en skulle skifte kjolen af den grund hvor imod at det vel vil være nemmere at acceptere at man skal ha "nummeret større" pga det lille liv i mavn..? 

Anmeld

5. januar 2012

norenberg

jeg købte først brudekjole 3 mdr før....alle de steder jeg så, var det ikke nødvendig før.....

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

jeg ville købe en alm. 

hvis du til den tid ikke er med spirre er det vel hårdere en skulle skifte kjolen af den grund hvor imod at det vel vil være nemmere at acceptere at man skal ha "nummeret større" pga det lille liv i mavn..? 

Jeg kunne vel også købe den en størrelse større, da jeg lå mellem 2 størrelser, så kan den henholdsvis syes ind eller ud. Og den jeg kiggede på har snørreryg, så den kan rettes til på dagen.

Jeg ville ikke turde at satse på at købe en nu, og efterfølgende købe en anden hvis jeg blev gravid, da den jeg har øje på koster ca. 9.000.

Men jeg tror helt sikkert at du har ret i, at det mentalt er nemmere at acceptere en større kjole pga en spire

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

jeg købte først brudekjole 3 mdr før....alle de steder jeg så, var det ikke nødvendig før.....

Nogle steder tog det heller ikke så lang tid. Men det sted, hvor jeg fandt en rigtig flot kjole, skal den bestilles 4-5 måneder før, da den først bliver produceret ved bestillingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.