Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kom lige til at tænke på om man egentlig må spise kebab? Ved ikke hvorfor man ikke skulle måtte - men..? må man?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk P. skriver: Kom lige til at tænke på om man egentlig må spise kebab? Ved ikke hvorfor man ikke skulle måtte - men..? må man?
Selvfølgelig må du det.
Jeg åd alt for meget pizza/kebab da jeg var gravid.
Ja, da! Velbekomme
Har nemlig lyst til det, men blev lidt i tvivl - synes dælme det er noget af en gåde at finde ud af hvad man må og ikke må Og suk - hvad man bør og ikke bør
Synes dælme det er svært at spise sundt det jeg ikke vant til
Frk P. skriver: Har nemlig lyst til det, men blev lidt i tvivl - synes dælme det er noget af en gåde at finde ud af hvad man må og ikke må Og suk - hvad man bør og ikke bør Synes dælme det er svært at spise sundt det jeg ikke vant til
Man skal også passe på ikke at blive for hysterisk tror jeg.. Har selv gået og tænkt meget "må jeg nu det og det", men er efterhånden blevet lidt mere large, ellers kan man jo ikke lave andet end at bekymre sig... Jeg spiser ikke "mug-oste" altså brie, blåskimmelost og anden ost der er gæret eller muggent eller hvad man nu kalder det, og spiser heller ikke alt for rødt kød, men udover det spiser jeg hvad jeg har lyst til... Tror ikke man skal tænke så meget over det, men bare bruge sin fornuft
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128