Må man spise kebab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.987 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Kom lige til at tænke på om man egentlig må spise kebab? Ved ikke hvorfor man ikke skulle måtte - men..? må man?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Frk P. skriver:

Kom lige til at tænke på om man egentlig må spise kebab? Ved ikke hvorfor man ikke skulle måtte - men..? må man?

Hvorfor skulle man ikke måtte det? Det er jo stegt og tilberedt

Anmeld

5. januar 2012

Filippa & Liva

Selvfølgelig må du det.

Jeg åd alt for meget pizza/kebab da jeg var gravid.

Anmeld

5. januar 2012

Pige2009

Ja, da! Velbekomme

Anmeld

5. januar 2012

Nanastep

Altså min dreng er 10måneder snart og han fejler ingenting, så selvfølgelig må du spise det. , Puha jeg kan ikke tælle hvor mange kebab jeg spise! Men hvertfald FOR mange.

Anmeld

5. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Har nemlig lyst til det, men blev lidt i tvivl - synes dælme det er noget af en gåde at finde ud af hvad man må og ikke må Og suk - hvad man bør og ikke bør

Synes dælme det er svært at spise sundt det jeg ikke vant til

Anmeld

5. januar 2012

Masig

Frk P. skriver:

Har nemlig lyst til det, men blev lidt i tvivl - synes dælme det er noget af en gåde at finde ud af hvad man må og ikke må Og suk - hvad man bør og ikke bør

Synes dælme det er svært at spise sundt det jeg ikke vant til

Man skal også passe på ikke at blive for hysterisk tror jeg.. Har selv gået og tænkt meget "må jeg nu det og det", men er efterhånden blevet lidt mere large, ellers kan man jo ikke lave andet end at bekymre sig... Jeg spiser ikke "mug-oste" altså brie, blåskimmelost og anden ost der er gæret eller muggent eller hvad man nu kalder det, og spiser heller ikke alt for rødt kød, men udover det spiser jeg hvad jeg har lyst til... Tror ikke man skal tænke så meget over det, men bare bruge sin fornuft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.