Hjælp os med ar vælge navn til lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Mussen2

Det er tæt løb, men dejligt at de fleste kan lide navnene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

De3Guldklumper

Andreas - bryder mig ikke så meget om philip - samt sønnike slipper for evig og altid og skulle stave sit navn for andre når det er

Anmeld

6. januar 2012

Pigent

Mussen2 skriver:

Vi er endnu ikke fastlagte på navnet til lillebror, men sværm omkring Andreas eller Philip. Jeg var også vild med Adrian, men den vinder ikke hos farmand..

Vores datter hedder Emily. Så tænker Andreas passer godt fordi det begynder med vokal samt har tre stavelser. Philip passer fordi det er onternationalt som Emily. Hvad siger i.

Emily og Philip 

Anmeld

6. januar 2012

GønskE

Jeg har bedst lide philip bryder mig ikke om andreas, (har kun mødt navnet når det har tilhørt de forkerte typer)

Anmeld

6. januar 2012

maria_wlt

Philip er tatoveret i ansigtet og Andreas er ligt en bøv.. (de eneste jeg kender med de navne) 

Anmeld

6. januar 2012

karina1980

Mussen2 skriver:

Vi er endnu ikke fastlagte på navnet til lillebror, men sværm omkring Andreas eller Philip. Jeg var også vild med Adrian, men den vinder ikke hos farmand..

Vores datter hedder Emily. Så tænker Andreas passer godt fordi det begynder med vokal samt har tre stavelser. Philip passer fordi det er onternationalt som Emily. Hvad siger i.

kan bedst lide philip, har selv en af slagsen(stavet med ph og dobbelt L)

men synes det læinger bedst

Anmeld

6. januar 2012

hende-nanna

Jeg har stemt - kan ikke lide nogen af dem. Hvis jeg skulle vælge ville det nok blive Philip, da jeg synes det er pænest med Emily. Har I sat jer fast på at det skal være en af de to? For ellers vil jeg da gerne komme med forslag 

Anmeld

6. januar 2012

maria87

Mussen2 skriver:

jeg har stemt philip... synes det er et rigtig flot navn og passer bedst sammen med søsters navn

Anmeld

6. januar 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Kan li' dem begge, de er flotte på hver deres måde og passer begge til Emily. Dog synes jeg Philip passer lidt bedre end Andreas :-)

Det med at stave navnet er nok er problem for nogle, men ikke for alle. Jeg har altid skulle stave mit fornavn og efternavn og har ingen problemer med det :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

6. januar 2012

LykkeB

Jeg kan lide begge navne. 

Men jeg har stemt Philip, det hedder min lillebror og han har aldrig skulle sige hvordan man skulle stave hans navn! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.