Underligt noget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg vælger at skrive som ano.

Jeg var lige i bad, og jeg undersøger altså ikke min krop for noget som helst, men jeg opdager så lige under højre brystvorte at der sidder lidt som en hudflap. Den gør ikke ondt, og den sidder bare fast, men det ser lidt underligt ud. Ikke underligt som der er noget galt, men bare underligt den sidder der. Har aldrig oplevet det før, og synes heller ikke at jeg har lagt mærke til den før.

Er det noget jeg skal bekymre mig om og er der andre der selv har prøvet det.

Det skal siges den er meget lille, og formet som en lille kugle, men den består kun af hud og nok også blod, da det så ud som om det ville bløde da jeg hev lidt i den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg vælger at skrive som ano.

Jeg var lige i bad, og jeg undersøger altså ikke min krop for noget som helst, men jeg opdager så lige under højre brystvorte at der sidder lidt som en hudflap. Den gør ikke ondt, og den sidder bare fast, men det ser lidt underligt ud. Ikke underligt som der er noget galt, men bare underligt den sidder der. Har aldrig oplevet det før, og synes heller ikke at jeg har lagt mærke til den før.

Er det noget jeg skal bekymre mig om og er der andre der selv har prøvet det.

Det skal siges den er meget lille, og formet som en lille kugle, men den består kun af hud og nok også blod, da det så ud som om det ville bløde da jeg hev lidt i den..

Der er sandsynligt tale om en af-art af et naevus, og det er ganske ufarligt, hvis du er utryg, så tal med din læge, han kan også meget hurtigt fjerne den, hvis den generer.

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Der er sandsynligt tale om en af-art af et naevus, og det er ganske ufarligt, hvis du er utryg, så tal med din læge, han kan også meget hurtigt fjerne den, hvis den generer.

Okay. har jeg aldrig hørt om før. Er det noget der går væk af sig selv?

Anmeld

5. januar 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Okay. har jeg aldrig hørt om før. Er det noget der går væk af sig selv?

Almindeligvis ikke, og der kan sagtens komme flere med tiden, nogle er dog mere disponerede til dem end andre.

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Almindeligvis ikke, og der kan sagtens komme flere med tiden, nogle er dog mere disponerede til dem end andre.

Okay tak for svar. Har aldrig haft det før. Men vil da lige holde øje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.