Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er uge 17 + 2 og har hørt mange sige at kvalme og opkast forsvandt i uge 18..
Hvad har i af erfaring? Jeg er lidt af det siden uge 7 og har været indlagt med drop?
Håber på nogle opmuntrende svar!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er uge 17 + 2 og har hørt mange sige at kvalme og opkast forsvandt i uge 18.. Hvad har i af erfaring? Jeg er lidt af det siden uge 7 og har været indlagt med drop? Håber på nogle opmuntrende svar!
Jeg havde det enormt skidt fra uge 7-8 og så til jeg var omkring 3 måneder henne, derefter havde jeg det fantastisk de sidste måneder af graviditeten. Det er desværre ikke til at forudsige hvor længe man har det skidt, men håber at du snart er over det
/Fenja
jeg led af kvalme og opkast fra uge 4 til uge 28 ..
Tusind tak. Håber det snart forsvinder!
Og håber ikke jeg skal have det til uge 28!
Hae haft kvalme og opkast i 9 mdr i min første graviditet, og blev os indlagt med drop...
Er nu gravid igen og har haft kvalme og opkast fra første dag, og er nu i uge 19, så forventer det os i denne graviditet skal fortsætte 9 mdr
Jeg kan jo kun snakke for mig selv og jeg havde kvalme få dage efter befrugtning og det forsvandt næsten fra den ene dag til den anden da jeg var en 3 mdr. henne. Men som en anden skriver så er det meget individuelt hvornår det stopper. Men for mit eget vedkommende hjalp sun lolly is lidt på min kvalme og ved der er mange andre der også har været glad for de is under deres kvalme...
Krydser fingre for det snart er ovre...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128