Projekt baby Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej .. 

jeg er anonym pga der er mange folk her inde som kender mig. 

og nogle slet ikke skal vide hvem jeg er pt ..

- Jeg er en pige på 19år som har en datter på 4år .. 

Jeg har fundet mig en fantastisk kæreste, og min datter er bare helt væk i ham. hun vil faktisk kun være ved ham når han er her .og det er super dejligt og se.. 

. Vi har være sammen i snart 6 måneder, 

og vi snakker om og få lille sammen, men han siger han vil have fast arbejde osv inden vi begynder som jeg self er forståelig overfor! 

- Mit spørgsmål er så bare : Hvordan lyder det i jeres øre

( baby efter 6 måneder sammen? )

- og evt nogle som har haft p-stav? hvor længe efter blev i gravid?

Knuuus her fra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Eliza

jeg vil ikke gøre mig til dommer over hvor lang tid man skal ha været sammen. 

har dog haft P-stav og det tog ca 3 år før der gik rogn i rugekassen  men sikkert mere uheld end det havde noget med staven at gøre..

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

jeg vil ikke gøre mig til dommer over hvor lang tid man skal ha været sammen. 

har dog haft P-stav og det tog ca 3 år før der gik rogn i rugekassen  men sikkert mere uheld end det havde noget med staven at gøre..

Hold da op det var længe  

så skal jeg da se og have den ud

Anmeld

5. januar 2012

lycly

Jeg synes det er tidligt efter 6 måneder, min kæreste og jeg havde været sammen i et år da jeg blev gravid, og jeg kunne godt savne at have haft noget mere tid sammen bare ham og mig. For det sætter et forhold på prøve, at få et barn, og det sætter især et meget nyt forhold på prøve.

Hvis I er sikre på at det bare skal være jer to for altid, så er der jo ingen grund til at skynde sig, så synes jeg I bare skal nyde hinanden

Anmeld

5. januar 2012

MissTas

Anonym skriver:

Hej .. 

Jeg har fundet mig en fantastisk kæreste, og min datter er bare helt væk i ham. hun vil faktisk kun være ved ham når han er her .og det er super dejligt og se.. 

og vi snakker om og få lille sammen, men han siger han vil have fast arbejde osv inden vi begynder som jeg self er forståelig overfor! 

Knuuus her fra 

mig og min kæreste havde kun været officielt kærester i 4-5 måneder da jeg blev gravid..

tror ikke det handler om hvor længe man har været sammen, men at man føler for det begge to og føler det er det rigtige..

mig og min kæreste har aldrig nogensinde fortrudt og vi skal sammen have den dejligste prinsesse i næste måned..

så hvis i føler det er det rigtige tidspunkt, så er det da bare at komme i gang.. det er kun jer, der inderst inde kan mærke efter om det er det rigtige at gøre for jer.

held og lykke med det

Anmeld

5. januar 2012

Eliza

ej vil da godt lige indrømme at ud af de 3 år var det på "sker det så er det skønt" basis de første 2 år.. først derefter mere seriøst med temp måling og tælle dage og læge besøg osv... men ja ja nu ligger der en lille fis i maven og hans moar er såhh utålmodig..!! kom så lillemand find så den udgang!! 

Anmeld

5. januar 2012

Mum33

Det er alt for tidligt efter min mening. Du er kun 19 og 6 måneder er ikke særlig lang tid. Lær da hinanden bedre at kende og nyd den tid I' har sammen. Vi var sammen i 7 år før vi lavede en baby. dejligt at have den tid at tænke tilbage på, hvor vi ikke havde så mange forpligtigelser.

Få styr på job og uddannelse først. Det er mit råd.

Anmeld

5. januar 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Hej .. 

Knuuus her fra 

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 8 måneder og jeg er gravid i 23. uge Det var ikke planlagt skal det lige siges. men for mig har det ingen betydning hvor længe man/vi har været sammen.. 

Anmeld

6. januar 2012

Timse

Hvis i har været sammen i 6 måneder og han først vil have fast arbejde og så videre så går der jo nok noget tid endnu.

Der er ikke et tidspunkt der er det rigtige, men tag jer den tid som det nu tager, og lad din kæreste blive klar, og så tager det jo 9 måneder før det kommer en bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.