hvor finder jeg en god psykiater??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

millesofie

jeg bor jo i nykøbing sj, men jeg er ikke bange for at bevæge mig 

jeg har haft en i holbæk en Sten et eller andet, men han var da bare en  og gav mig bare en masse medicin uden at have undersøgt mig ordenligt eller talt med mig mere end en gang hvilket nu er resutatet af en mega dreprision  

så hjælp lige  hvor er der en sød dygtig en af slagsen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Faith

Man kan ikke bare selv henvende sig til en psykiater og få en tid. Man skal henvises via egen læge, og lægen skal vurdere om det er nødvendigt.

Derimod en psykolog kan du selv tage kontakt til og få en tid, men en psykolog kan ikke ændre i den medicin du får, det kan kun en psykiater.

Det lyder som en rigtig dum situation at stå i. Skynd dig til lægen og fa ham/hende til at hive i nogle tråde.

Pøj pøj.

Anmeld

5. januar 2012

millesofie

Faith skriver:

Man kan ikke bare selv henvende sig til en psykiater og få en tid. Man skal henvises via egen læge, og lægen skal vurdere om det er nødvendigt.

Derimod en psykolog kan du selv tage kontakt til og få en tid, men en psykolog kan ikke ændre i den medicin du får, det kan kun en psykiater.

Det lyder som en rigtig dum situation at stå i. Skynd dig til lægen og fa ham/hende til at hive i nogle tråde.

Pøj pøj.

jeg har en åben henvisning fra lægen til både psykolog og psykiater 

Anmeld

5. januar 2012

Faith

millesofie skriver:

jeg har en åben henvisning fra lægen til både psykolog og psykiater 

Åh ok, ja så er situationen jo en helt anden. Det er dejligt for dig, for så skal du ikke igennem hele rumlen før du kan blive henvist.

Anmeld

5. januar 2012

millesofie

Faith skriver:

Åh ok, ja så er situationen jo en helt anden. Det er dejligt for dig, for så skal du ikke igennem hele rumlen før du kan blive henvist.

næ den rumlen har varet næsten hele mit liv med op og ned ture 

så nu vil jeg bare vide hvad der er "galt" med mig siden at jeg åbenbart ikke fungere som alle andre mennesker 

men en sød og dygtig psykiater med forstand på sit fag kan jo nok hjælpe der 

men tak det er altid rart med lidt bekrymring 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.