Psykolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg haft den første gang hos min Psykolog... En super sød dame.....

Jeg tror ik jeg ku være heldigere... Har virkelig tiltro til hun nok skal ´kunne hjælpe mig....

Men men men.... Om et par uger skal jeg sendes ud i job med løntilskud... Jeg er meget i tvivl om hva jeg vil...

Men det stresser mig kan jeg mærke.. Det presser mig... Jeg blir ked af det ved tanken om jeg skal sendes ud, jeg kan ik overskue det rigtigt.... Og jege r alene med 2 børn... Og er bange for at jeg ikke kan følg mine tider ved psykologen til døren... Hvsi der er andre ting der stresser og presser mig.....

Hva gør man så????

Min psykolog spurgte om jeg var sygemeldt? Skal jeg snakke med hende på mandag om at jeg ik føler jeg kan koncentrere mig om behandlingen samtidig med og være i systemet og søge flere jobs om ugen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

mulle85

først et kæmpe

dejligt du har tiltro til hun kan hjælpe dig

synes helt klart du skal prøve og tale med hende om det, vel bedre du bruger dit overskud på og komme ovenpå igen med de timer og dine børn?

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

først et kæmpe

dejligt du har tiltro til hun kan hjælpe dig

synes helt klart du skal prøve og tale med hende om det, vel bedre du bruger dit overskud på og komme ovenpå igen med de timer og dine børn?

Ja synes jeg også ville være det bedste.....

Men jeg synes det er svært... Det er svært hvem jeg skal gå til og sige de ting.. heldigvis er min næste time allerede på mandag...Så der kan jeg spørge psykologen, som sikkert videre stiller til lægen....

Anmeld

5. januar 2012

mulle85

Anonym skriver:

Ja synes jeg også ville være det bedste.....

Men jeg synes det er svært... Det er svært hvem jeg skal gå til og sige de ting.. heldigvis er min næste time allerede på mandag...Så der kan jeg spørge psykologen, som sikkert videre stiller til lægen....

ved at det som regel er ens læge der skal sygemelde en, ved ikke om psykologen kan gøre det, men det kan du forhøre dig om, men mon ikke de også synes det bedre du lige går hjem en overgang og får det bedre

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

ved at det som regel er ens læge der skal sygemelde en, ved ikke om psykologen kan gøre det, men det kan du forhøre dig om, men mon ikke de også synes det bedre du lige går hjem en overgang og får det bedre

Man føler sig lidt kejtet.... I og med det ikke er en brækket arm som man kan se... Det er indenunder... og mange der slet ik rigtig forstår det hele....

Anmeld

5. januar 2012

mulle85

Anonym skriver:

Man føler sig lidt kejtet.... I og med det ikke er en brækket arm som man kan se... Det er indenunder... og mange der slet ik rigtig forstår det hele....

men så længe du selv ved hvad det er, er det jo ligemeget med folks meninger, du skal bare sørge for og få det bedre, desuden ved læge osv jo godt der er en grund til man går til spykolog

Anmeld

5. januar 2012

B&J

hvor er jeg glad på dine vejne du har fundet en psykolog du er super glad for...

men jeg syntes du skal snakke med hende om du ikke kan oversku det...

jeg er selv job søgende og er under kommunen og hver gang jeg skal nye steder hen bryder min verden næsten sammen, kan ikke lig det men med siden er det okay...  og jeg ønsker et job men har desværre andre privat problemer der gør at få et job er 110% gange svære en det burde være

sender dig en kæmpe krammer

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvor er jeg glad på dine vejne du har fundet en psykolog du er super glad for...

men jeg syntes du skal snakke med hende om du ikke kan oversku det...

jeg er selv job søgende og er under kommunen og hver gang jeg skal nye steder hen bryder min verden næsten sammen, kan ikke lig det men med siden er det okay...  og jeg ønsker et job men har desværre andre privat problemer der gør at få et job er 110% gange svære en det burde være

sender dig en kæmpe krammer

Bryder du sammen hver gang???

Synes da også det lyder til du måske skal søge læge....

Ved hvor svært det kan være, men vil sige her på den anden side af 2. konsultation, det er ALT værd....

Min psykolog ringede igår under 2. konsultation yil min jobkonsulent og sagde jeg ikke kunne klare det, så skal sygemeldes...

Anmeld

10. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Bryder du sammen hver gang???

Synes da også det lyder til du måske skal søge læge....

Ved hvor svært det kan være, men vil sige her på den anden side af 2. konsultation, det er ALT værd....

Min psykolog ringede igår under 2. konsultation yil min jobkonsulent og sagde jeg ikke kunne klare det, så skal sygemeldes...

ja hvergang jeg skal et nyt sted hen bliver jeg nervøs ondt i maven bliver iskold i kroppen rastløs osv...

og ja jeg har selv overvejet at snakke med min socialrådgiver imorgen omkring havd jeg skal og ikke skal med det hele for der er også sket med mig det sidste år med alle de kg jeg har tabt og jaa der er så mange tanker bag det hele håber ikke det er totalt mærkeligt hihihi..

jeg er en super glad pige men havder nye mennesker nye steder går helt i baglås når det er... der går ca 3mdr før jeg føler mig hjemme det nye sted også også der for jeg ikke syntes at det er fedt når jeg skal i praktik osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.