Klage til regeringen vedrørende lov?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har skrevet et langt brev om min situation, og som klage over forældreansvarsloven.

Det gad jeg faktisk godt at sende til en i vores regering. Men mit spørgsmåls er så hvem det skal være til, og hvordan?

Samtidigt om i ved om de læser det og tager det alvorligt? Eller om de bare er ligeglade over sådan et brev fra en tilfældig borger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Leneur

Anonym skriver:

Jeg har skrevet et langt brev om min situation, og som klage over forældreansvarsloven.

Det gad jeg faktisk godt at sende til en i vores regering. Men mit spørgsmåls er så hvem det skal være til, og hvordan?

Samtidigt om i ved om de læser det og tager det alvorligt? Eller om de bare er ligeglade over sådan et brev fra en tilfældig borger?

Der er en gruppe inde på facebook der hedder: Forældreansvarsloven- stop den. Prøv at tjekke den ud, for der står noget om hvem man kan sende til. Jeg har klaget til familiestyrelsen men fik ikke noget ud af det...

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Der er en gruppe inde på facebook der hedder: Forældreansvarsloven- stop den. Prøv at tjekke den ud, for der står noget om hvem man kan sende til. Jeg har klaget til familiestyrelsen men fik ikke noget ud af det...

Hvad sagde de til dig?

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad sagde de til dig?

Jeg kan ikke melde mig ind i en FB gruppe

Det må endnu ikke komme frem hvad der foregår

Anmeld

5. januar 2012

Mumto3

Jeg kender en som skrev dirkte til en minister. Hun fik det super korte svar tilbage, at de takkede for henvendelsen og det var lige præcis den slags reaktionerne fra borgerne de havde brug for. Det styrker dem at kunne siger: Så sent som i går modtog 4 mails fra borger der er kommet i klemme.

Selvom du ikke for svar, så send endelig afsted til mininsteren!

Anmeld

5. januar 2012

Leneur

Anonym skriver:

Hvad sagde de til dig?

At på grund af lovgivningen... bla, bla, bla.... kunne de ikke gøre noget men at den var på tapetet i regeringen til revurdering men at det var noget der tog tid....

Anmeld

5. januar 2012

millemai

Fantastik ide, tror jeg vil kopiere den og skrive et brev selv. Jeg ville nok sende et brev til Karen Hækkerup (der er ansvarlig minister inden for området). Sendte under valgkampen en lang mail til en politiker, der fik jeg et rigtigt fint svar - men det var måske grundet valgkampen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.