Fokus på æg donation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. marts 2009

barnløs

Jeg er så taknemmelig for de kvinder som vælger at donere deres æg og dybt fustreret over at så få kender til den nye lov pr. 1. jan 2007.

Jeg har derfor netop oprettet en facebook gruppe for at få sat fokus på problemet med manglende æg i DK

Den hedder: http://www.facebook.com/group.php?gid=70700615663&ref=mf

Det er et hårdt slag ikke at kunne komme på venteliste i DK pga. manglende ægdonore, men at man istedet bliver henvist til eks. Spanien.

Jeg håber at bidrage til bl.a. via. facebook gruppen at budskabet om den nye lov pr. 1. jan 2007 kan komme ud til endnu flere kviner.

Har mødt mange på min vej som ikke anede der var mangel på æg og ikke vidste hvordan de kunne være behjælpelige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Dictes mor

Jeg er godt klar over, at der er mangel på æg. Det er jo bare ikke noget, der snakkes så meget om. Det er jo let nok for mænd at donere sæd og måske endda behagelig (hvis I forstår hvad jeg mener ) Men det er noget mere besværligt for kvinder. Jeg tror tilgengæld at alle kvinder som skal igennem kunstig befrugtning (ægudtagning) kender til problemet, da alle bliver spurgt, hvorvidt de vil donere æg. Hvorvidt man har lyst til det er så op til den enkelte. Jeg er hverken fortaler for eller imod, synes at det er helt op til den enkelte. Jeg synes, det var svært at tage stilling til, da jeg blev spurgt, for der er virkelig brug for flere donor æg, men samtidig er det også en meget personlig ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.